Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siippa oli lukenut jostain ip-osoitteita, joilla olen surffannut.

Vierailija
22.04.2010 |

Miten se tapahtuu? Onko se käynyt salaa mun koneella, vai pääseekö se omalla koneella käsiksi niihin?

Meillä on lagaton laajakaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli eksän kanssa asuessani välillä oma kone niin täynnä spywarea, että se tökki aivan älyttömästi. lisäksi mies kävi tutkimassa kaikki foorumit joille kirjoitin jopa rekkautuneena, minä kun en tajunnut, että tallennetut salasanat saa koneelta näkyviin pelkästään hiirtä klikkaamalla. eipä hän niiltä mitään löytänyt, mutta alentavaa se oli, kun tuo lopulta tuli ilmi. tai lähinnä nöyryyttävää. olisihan hän voinut kysyä missä käyn ja mitä kirjoitan, eipä niissä mitään salailtavaa olisi ollut.

ai niin, hänellä oli töistä palattuaan ensimmäisenä tapana istua koneelle tutkimaan mitä olin päivän aikana kirjoittanut. jeesus sentään ja sitä ihmistä minä katselin melkein 20 vuotta. :(

Vierailija
2/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sivuhistoria on poistettu???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tutki, missä oon käyny, mutta mua ei kyllä haittais vaikka tutkiskin.

Vierailija
4/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sivullinen voi siepata viestisi spywaren avulla.

käväisepäs googlaamassa vaikkapa spotting spyware hakusanoilla ja löydät tietoa.

Vierailija
5/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tutki, missä oon käyny, mutta mua ei kyllä haittais vaikka tutkiskin.

Itse ainakin pitäisin tuollaista sairaalloisena mustasukkaisuutena. Minun mieheni kysyy missä kirjoittelen ja kysyy, josko jotain mielenkiintoista olisi, jotta hänkin voisi lukea. Tätä minä pidän hyväksyttävänä ja ymmärrettävänä. Mutta jos mies tutkisi tietoja puhumatta siitä mitään tai jopa salaillen tätä, niin ei se kyllä ihan normaalia olisi.

Vierailija
6/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on asentanut vakoiluohjelman mulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme