makaronit ketsupilla, lapset saavat tänään lempiruokaa
Kommentit (70)
Valmistaa sisäfilettä- Kypsä tarkoittaa kupsenpää kuin medium, ei kuivaa ruskeaa lihaa.
Jotenkin tuntuu että et ole sisäfilettä edes koskaan syönyt:D
rauhassa luulla mitä haluat.
Kypsä sisäfiel on kypsenpää kuin medium, mutta ei kuivaa rukseea lihaa jonka jo mainitsin. Mutta mäkin voin tässä vaiheessa luulla, että sulla ei ole sisälukutaitoa :)
buahahahahahahaaa
sisäfilettä brassailuna. Ihan perusruokaa viikonloppuisin. Eri asia, jos olisi jotain vähän erikoisempaa, esim. viiriäistä tai kukkoa.
Hyviä ne on minustakin, kunhaluan lihottaa itseäni.
ei vittu mitä junttisafkaa. Eikö vanhempien mielikuvitus riitä parempaan?
siis todellakin makaroonia ketsuppia ja voita...ai että se on herkkua!
Lapset eivät ole eläessään edes maistaneet ketsuppia. Se on mielestäni ihan turhakkeiden turhake, pilaa joka ruuan. Eihän sellaisen sotkun lisäämisen jälkeen mikään muu maistu kuin se ketsuppi.
Vaikea uskoa, mutta olen lukenut, että toisin kuin luullaan, kypsentäminen ei juuri vähennä kasvisten ravintoarvoa. Ja esim. tomaatille tapahtuu päin vastoin, ja ketsuppi onkin tomaattia terveellisempää!!!
Ei mitään muuta? Olen kuullut tuosta ruuasta ennenkin, en vaan meinaa uskoa, että joku syö pelkkää makaronia ja ketsuppia, enkä ole kehdannut suoraan kysyä...
suostui joskus tekemään makaroonia ja ketsuppia. Oli harvinaisa herkkua. Ja niinä päivinä ei tarvinnut syödä edes salaattia.
Toinen mun herkku oli kun ensin paistettiin riisiä voissa ja sitten haudutettiin lihaliemikuutiossa.
Oi, näitä harvinaisia epäterveellisiä herkkuja, mitä äiti suostui joskus laittamaan. Muistan niitä lämmöllä.
jos sinne laittaa lihaa on pilalla, ei syö niin mielellään.
saa välillä lempiruokaansa.
Ei tykkää lihasta, ei kalasta, broileri menee joskus.
Mutta kasviksia vetää kun pieni pupu :)