Nettona 2 138 e, pärjäisitkö?
Tuo on mun nettopalkka. Pärjään, ja laitan 100 e säästöön joka kuukausi, mutta tarkkana saa esim. ruokaostosten kanssa olla.
Kommentit (62)
Pärjäisin tuolla summalla. Pärjään nyt vähemmälläkin.
En pärjäisi, koska jo asumismenot ovat reilut 1000 kuussa, lisäksi maksan vanhoja velkoja yli 600 kuussa ja tuohon vielä kaikki juoksevat laskut, esim. vakuutusmaksut. Jää tosi vähän käyttöön joka kuukausi, mutta voi syyttää vaan itseään.
En. Jo pelkästään elarit on 750€/kk. M40
Pärjäisin mutta säästämisen ja sijoittamisen saisi unohtaa. No, ehä joku 50e/kk voisi säästää
Pärjäisin ja jäisi vielä säästöönkin. En ole ikinä saanut noin isoa nettopalkkaa.
Saan n. tonnin enemmän nettona, joten kyllähän sitä pitäisi alkaa vähän katsomaan tarkemmin sitä, mihin raha menee.
Pärjäisin erittäin hyvin. Saisipa tuon verran, olis vähän helpompi hengittää.
Just nyt en pärjäisi, jos olisi vain tuo. Meillä on jo asumismenot (laina + vastikkeet) n. 1700/kk, siihen päälle kaikki muut menot. Mun netto on muutama satanen tohon päälle, lisäksi miehen tulot jotka suunnilleen tuota luokkaa. Hirveästi ylimääräistä ei meille jää. Perheessä kaksi aikuista ja kaksi teiniä.
En mitenkään. Saan tälle hetkellä tuplat tuosta. Mietin kauhulla sitä aikaa kun en jaksa enää tehdä yötyötä ja palkka tippuu puoleen
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Saan tälle hetkellä tuplat tuosta. Mietin kauhulla sitä aikaa kun en jaksa enää tehdä yötyötä ja palkka tippuu puoleen
Miten sulla on niin isot kulut?
Saan bruttona 1035€ ja olen sinkku, eli mainiosti pärjäisin yli tuplanetolla.
Noin neljässä kuukaudessa tulee ton verran nettona.
Olen yhä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin mutta säästämisen ja sijoittamisen saisi unohtaa. No, ehä joku 50e/kk voisi säästää
Sama täällä, jo pelkästään siedettävään asuntoon ja toimivaan autoon menee niin paljon ettei tuolla palkalla juurikaan säästäisi. Ellei sitten esim tinkisi huomattavasti asumisviihtyvyydestä mutta en näe järkeä siinä.
Erittäin hyvin, eläkkeeni on n. 1400 ja palkkanikin oli alle tuon reilusti.
Vierailija kirjoitti:
En. Jo pelkästään elarit on 750€/kk. M40
Äly hoi älä jätä. Elarit olisi pienemmät noilla tuloilla.
Pärjääminenhän riippuu täysin olosuhteista. Typerä aloitus jälleen kerran. Sitten kaikki anonyymit kertovat omat kuvionsa, ketä kiinnostaa!
Pärjään tuota pienemmällä ja saan enemmän säästöön, eli mitä teet väärin ap?
Voi kunpa saisi edes bruttona noin paljon. Aivan varmasti pärjääisin tuolla summalla, vaikka veroja ennnen.