Tietäiskö jonkun mies, MIKSEI MUN PESUKONE TOIMI? T. Yh pulassa :o((
Muutettiin just lasten kanssa, ja sitä ennen pyykinpesukone toimi moitteettomasti. Vaan ei enää. Ihan asiallisesti on kuljetettu toi kone uuteen asuntoon. Ei kolhittu tms. Ei vaan enää minkään sortin valo syty koneeseen. Mykkä on.
Pistorasia toimii, kokeilin siinä hiustenkuivaajaa. Pliis, kysykää mammat mieheltänne jos osaisivat auttaa. Mikään Candyn huoltoliike ei ole auki tänään.
Kommentit (31)
kuljetustukia kiinni koneessa, rumpu on voinu mennä vähän sijoiltaan.. Ja silloin kone ei toimi. Tai sitten on sieltä sisältä joku johto tai liitin lähteny irti tai ei saa kunnolla kosketusta.
Kiitos vastauksista. Kone se vaan on mykkä edelleen. Lisäksi löysin koneen oikeasta kyljestä ulkonevan lommon, joten ilmeisesti se saakelin rumpu on päässyt liikahtamaan aika voimakkaasti ja kai jotenkin mennyt paikaltaankin. Korjaus maksaakin sitten varmasti uuden koneen verran..
Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä pesukonetta myytäväksi?
Miksi auttajalla pitää olla pippeli?
Kai jotenkin stereotyyppisesti ajattelin kaikkien miesten tietävän nää jutut. Ap
Miksi kyselet miehiltä, naisethan yleensä pyykkikonetta käyttävät? Olen yh-äiti ja olen korjannut itse pesukoneen pariin otteeseen, samoin ompelukoneen. Pora pysyy kädessä ja työkaluja on kaikenkattava varasto. Sellaista "miesten työtä" ei olekaan, mikä ei hoituisi. Mökillä viritän hiirenloukutkin ja poistan itse raadot.
Mulla tulee koneeseen valot,mutta kun painan käynnistysnappia,ei tapahdu mitään. Vesihanakin uusittu seinässä,kun epäiltiin vikaa siinä. Kaikki konstit olen kokeillut. Käsinpesua 2kk takana nyt. T onneton köyhä yh
Vierailija kirjoitti:
sulake palanut?
Tiedän kyllä vian. En voi kuitenkaan auttaa, sillä olen ilotyttö !
Vierailija kirjoitti:
Kai jotenkin stereotyyppisesti ajattelin kaikkien miesten tietävän nää jutut. Ap
Näin on. Olen 70 v mummeli, enkä ole ikinä tarvinnu mieheni apua missään laitteisiin liittyvissä ongelmissa, koska tunnen fysiikkaa ja osaan lukea.
Nyt naiset, uusavuttomuus romukoppaan.