Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäiskö jonkun mies, MIKSEI MUN PESUKONE TOIMI? T. Yh pulassa :o((

Vierailija
22.05.2010 |

Muutettiin just lasten kanssa, ja sitä ennen pyykinpesukone toimi moitteettomasti. Vaan ei enää. Ihan asiallisesti on kuljetettu toi kone uuteen asuntoon. Ei kolhittu tms. Ei vaan enää minkään sortin valo syty koneeseen. Mykkä on.

Pistorasia toimii, kokeilin siinä hiustenkuivaajaa. Pliis, kysykää mammat mieheltänne jos osaisivat auttaa. Mikään Candyn huoltoliike ei ole auki tänään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil hajos kone kuljetuksessa, syy luultavasti, ett' rumpu vaurioitui kuljetuksessa,, kun oli makuullaan.

Vierailija
22/31 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetustukia kiinni koneessa, rumpu on voinu mennä vähän sijoiltaan.. Ja silloin kone ei toimi. Tai sitten on sieltä sisältä joku johto tai liitin lähteny irti tai ei saa kunnolla kosketusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Kone se vaan on mykkä edelleen. Lisäksi löysin koneen oikeasta kyljestä ulkonevan lommon, joten ilmeisesti se saakelin rumpu on päässyt liikahtamaan aika voimakkaasti ja kai jotenkin mennyt paikaltaankin. Korjaus maksaakin sitten varmasti uuden koneen verran..

Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä pesukonetta myytäväksi?

Vierailija
24/31 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi auttajalla pitää olla pippeli?

Vierailija
25/31 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotenkin stereotyyppisesti ajattelin kaikkien miesten tietävän nää jutut. Ap

Vierailija
26/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minullakin:(

Vierailija
27/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet miehiltä, naisethan yleensä pyykkikonetta käyttävät? Olen yh-äiti ja olen korjannut itse pesukoneen pariin otteeseen, samoin ompelukoneen. Pora pysyy kädessä ja työkaluja on kaikenkattava varasto. Sellaista "miesten työtä" ei olekaan, mikä ei hoituisi. Mökillä viritän hiirenloukutkin ja poistan itse raadot.

Vierailija
28/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee koneeseen valot,mutta kun painan käynnistysnappia,ei tapahdu mitään. Vesihanakin uusittu seinässä,kun epäiltiin vikaa siinä. Kaikki konstit olen kokeillut. Käsinpesua 2kk takana nyt. T onneton köyhä yh

Vierailija
29/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulake palanut?

Tiedän kyllä vian. En voi kuitenkaan auttaa, sillä olen ilotyttö !

Vierailija
30/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jotenkin stereotyyppisesti ajattelin kaikkien miesten tietävän nää jutut. Ap

Näin on. Olen 70 v mummeli, enkä ole ikinä tarvinnu mieheni apua missään laitteisiin liittyvissä ongelmissa, koska tunnen fysiikkaa ja osaan lukea.

Nyt naiset, uusavuttomuus romukoppaan.

Vierailija
31/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta vanha aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän