Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen oli jotenkin tylsä ja malli (se nainen siinä) karmiva, saattoi vaikuttaa asiaan :D

Kakkonen on kiva, söpö ja tyttömäinen...

Kolmonen näyttää avokin yöpaitulilta, mutta ihan kiva.

Nelonen, hyh, pissismuotia...

Vitonen Lady Gaga-muotia O_o

Kuutonen... eii... nään ton valahtamassa alas kun ei oo olkaimia.

Seiska, useimpien suosikki: En tykkää helmasta mutta väri on kiva ja muutenkin ihan. Tosiaan ehkä eniten juhlamekkomallia (pituutta) kuitenkin...

7 tai 2 siis luulemma.

Vierailija
22/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat 4 ja 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eka ei ollu yhtään mun tyylinen, ei tippaakaan, mä en tykänny siitä. Toi kakkonen oli ihan kiva, mä voisin miettii sitä, mut siinä oli kirein kohta tossa rinnan alla ja mun paras kohta on mun tosi kapee vyötärö, jota mä mielelläni esittelen. Ihan kiva kummiski. Toi kolmonen oli kans kiva, mä oisin voinu jopa ottaa sen mun listalle jos siinä ois ollu parempi värivaihtoehto. Mä haluun et se jotenki sopii niihin mun kenkiin ku ne mä oon ostanu jo.

Vierailija
24/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan strippiklubin avajaisiin passelit asut.

Ja mullakin on vartalo kunnossa: pituuspaino 165/50 ja ap:n kanssa samaa luokkaa muut mitat, mut ei juma olisi kyllä pokkaa mennä tollasissa hepeneissä ovesta ulos. Mauttomuuden huipentuma - siis okei käy nuorelle ihmiselle myös johonkin yökerhoon, mutta älä nyt herran jumala mene mihinkään valmistujaisiin tuollaisissa vaatteissa. Leimaudut ihan mauttomaksi bimboksi ja vielä 12 cm korot ja verkkosukkahousut kenties?

Vierailija
25/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Vilan mekko. Muissa näytät hyvästä kropasta huolimatta halvalta hutsulta. Eivät ole sukujuhlamekkoja ne muut. Iltabilemekkoja toki jos haluaa näyttää "aina valmiilta"....

Vierailija
26/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on kiva, ehkä toi vanhanpinkki miellyttäisi ap:takin :D

Tokasta taas tulee mieleen iltabileet, ja mitä ihmettä, toinen värivaihtoehto on RUSKEA? Harmaalta se mulle näyttää XD

Viimonen muistuttaa kovasti ap:n seiskaa :D

Vierailija
27/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka nyt ei oo juhlamekko vaan arkimekko,

mustaa kesäiseen päiväjuhlaan? ei ihan kiva,

kolmas oli jo hyvä, ja siihen ne vaaleanpunaiset kengät samansävyisen laukun kanssa, mut parikymppiselle, ehkä vähän liian aikuinen.

niistä alkuperäisistä tohon tarkotukseen vimppo

Vierailija
28/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan strippiklubin avajaisiin passelit asut. Ja mullakin on vartalo kunnossa: pituuspaino 165/50 ja ap:n kanssa samaa luokkaa muut mitat, mut ei juma olisi kyllä pokkaa mennä tollasissa hepeneissä ovesta ulos. Mauttomuuden huipentuma - siis okei käy nuorelle ihmiselle myös johonkin yökerhoon, mutta älä nyt herran jumala mene mihinkään valmistujaisiin tuollaisissa vaatteissa. Leimaudut ihan mauttomaksi bimboksi ja vielä 12 cm korot ja verkkosukkahousut kenties?

jos on kylmä ilma niin sit ihan tavis-nailonit, muuten ei mitään, mul on jo nyt aika ruskeet sääret kun rusketun aika helposti.

Eikä noi mekot suurin osa oo mitenkään erikoisia, siihen verrattuna mitä oon nähny. Niistä yks oli musta ehkä hieman liian lyhyt, mut senki ajattelin että toi malli jonka päällä se on, on mua varmaan 15cm pitempi et ehkä se ei oo mun päällä ihan niin lyhyt. En muista nyt mikä numero se oli.

Ja ne kengät mitkä ostin on musta lähinnä söpöt. Mä koitan ettii linkin niihinkin, kun netistä nekin ostin...

http://www.halens.fi/Product/046761?sortBy=Default&sortDirection=Ascend…

En tiedä toimiiko toi kun näyttää pitkältä, mut mä ostin noi mustat.

Vierailija
29/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlien isäntäväkeä että et saavu paikalle vain vesirajaan asti ulottuvassa mekossa. jos olet menossa iskemään itsellesi miestä yökerhosta niin mekkoehdotelmasi ovat kaikki hyviä siihen tarkoitukseen. Älä kuitenkaan vaivaannuta juhlaväkeä tuollaisilla asusteilla. ja todellakin, vaikka olisit nuori ja simpsakka niin asuvalinta pitää silti tehdä hyvän maun rajoissa.

Sulla ei taida olla mitään tyylitajua ja tilannetajua. olet vain katsellut netistä kropallesi sopivia seksikkäitä kivoja mekkoja ajattelematta muuta.

Vierailija
30/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmän kellohelmaisen tai kynämekon sillai tyyliin 50-luku.

Mutta älä tosiaan mee juhlimaan toisia halveeraavasti näyttäen halvalta katutytöltä. Käytä hyvää kroppaasi oikein ja osta tyyliä...

Vierailija
31/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hintaraja on 100e, sen enempää mä en aio siitä mekosta maksaa. Laittakaa oma ehdotuksenne jos löydätte jonku mikä ois sit kiva. Mä tosiaan haluun et se sopis väreiltään noihin kenkiin, ja sit mielellään tois vyötärön esiin.

Vierailija
32/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlan sankaria ja muitakin vieraita, eikä esitellä itseään. Äärettömän, paljastavalla pukeutumisella saattaa saada huomiota, mutta harvemmin positiivista sellaista. Sinua pidetään vain halpana, tyylittömänä ja mauttomana. Älä laita mitään vartaloa nuolevaa, vesirajaan ulottuvaa makkarankuorta, vaan esimerkiksi okaimellinen, leveähelmainen juhlavaa kangasta oleva mekko, joka korostaa hoikkia käsivarsiasi, hoikkaa vyötäröäsi ja kauniita sääriäsi olematta mauton. Olkapäiden peitoksi, jos ilma on viileä, voi laittaa kauniin, ison huivin.

Vierailija
33/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pinkkiäkin, eikä se ny NIIIN lyhyt ole - taitaa vaan olla arvostelemassa 30-vuotiaita konservatiiveja trendikkäissä tuulipuvuissaan XD

Vitsi vitsi.

Vierailija
34/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittamaan? En voi ymmärtää, miten joku voi ostaa mekon kokeilematta. Eihän sitä nyt näe kunnolla, miten istuu ja sopii ennen kuin kokeilee.

Vierailija
35/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittamaan? En voi ymmärtää, miten joku voi ostaa mekon kokeilematta. Eihän sitä nyt näe kunnolla, miten istuu ja sopii ennen kuin kokeilee.

tossa on kaupunki vieres, mut kun mä en LÖYDÄ SIELTÄ MITÄÄN! Tottakai mäkin halusin sitä eka kokeilla, ja mä varmaan huomenna lähden sinne taas ettiin, mut musta jotenkin tuntuu et siel on tosi huono valikoima? Vai enkä mä vaan löydä oikeita kauppoja?

Vierailija
36/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu seksikäs, mutta noihin juhliin hankkisin kyllä asiallisemman asun eli en mitään noista.

Vierailija
37/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...missään noista. Viimeinen olisi nippa nappa kelvannut. Valikoima kaupoissa on kyllä aika lailla tuonsorttinen. Hyvin vähän on mekkoja, joissa olisi yhtään kangasta rintojen yläpuolella. Siksi jouduin teettämään hänelle mittojen mukaan juhlapuvun, jonka hän toivottavasti pukee niin omiin päättäjäisiinsä kuin kesähäihinkin. Se on kietaisumallinen pehmein laskoksin, tiukka vyötäröltä ja klassista nuorten polvipituutta, siis helma päättyy kaksi sormenleveyttä polven yläpuolella.

Bilemekot on ihan erikseen.

Vierailija
38/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän on mekkoja, joissa olisi yhtään kangasta rintojen yläpuolella.

esim. just niitä juhlien kirkko-osuuksia varten.

Mut mihin sitä kangasta muuten kun just noihin kirkkoihin kesällä tarvii niiden rintojen yläpuolelle? Eiks se riitä et ne rinnat ei näy...?

Vierailija
40/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää olkapäät.

tämä ei tunnu koskevan morsianta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi