Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimettomat asut kuuluvat pelkästään iltajuhliin (jotka alkavat klo 17 jälkeen), uimarannalle ja torille. Päivällä pidettävissä juhlissa pitää olkapäillä olla jotakin, edes naru, mielellään vähän enemmän. Muu on mautonta. Mutta makujahan on monia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole mauttomuuden huipentuma.

Vierailija
44/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröä korostavaa mekkoa vaan enemmän jotain tälläistä:

http://www.bubbleroom.fi/product/traffic-people/28885/charlies-girls.as…

http://www.bubbleroom.fi/product/traffic-people/28886/cinderella.aspx

nämä tosin aika lyhyitä

Vierailija
45/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää noista lakanatyylisistä vaatteista, mä ostin raskausaikana muutaman, mut en silloinkaan oikeestaan käyttäny niitä.

Onks kaupat huomen auki? Mun täytyy vissiin taas lähtee ettiin mekkoja kaupungilta...

Vierailija
46/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 tai jotain sinnepäin: Tosta ensimmäisestä koltusta näkyy läpi??? Tai ainakin se näyttää siltä että näkyisi.

Ja toi toinen on ehkä lyhyempi kuin mikään ap:n alkuparäisistä ehdotuksista :D Aika kaapu myös.

Vierailija
47/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoasuste.com:sta, sieltä vois löytyä sun tyylisiä läninkejä.

Vierailija
48/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme täällä kaikki kertoa, että mekot ovat

a) tyylittömiä

b) huorahtavia

Sopivat hyvin yökerhoon - oli kroppa mikä hyvänsä. Perhejuhliin pukeudutaan hieman toisella tavalla. Oli nuori tai ei.

Mieti muita vaihtoehtoja. Noissa mekoissa annat itsestäsi halvan kuvan. Pimu mikä pimu...

Vierailija
49/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme täällä kaikki kertoa, että mekot ovat a) tyylittömiä b) huorahtavia Sopivat hyvin yökerhoon - oli kroppa mikä hyvänsä. Perhejuhliin pukeudutaan hieman toisella tavalla. Oli nuori tai ei. Mieti muita vaihtoehtoja. Noissa mekoissa annat itsestäsi halvan kuvan. Pimu mikä pimu...

et moni tuntuu olevan sitä mieltä, mut mun mielestä noi on ihan tavallisia juhlamekkoja. Joo, ne on lyhyitä ja pienii, mut ne onkin KESÄjuhlamekkoja! Eikä mua oo kyllä kukaan koskaan ihmetelly mun vaatteissa missään.

Vierailija
50/50 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin vähän lyhyitä, mutta jotkut mammat tuntuvat ihan tosissaan rutistavan raamattujaan tukka pystyssä.

Herätkää 2000-luvulle ja haistakaa aamuespresso.

Ap voi sinne seiskamekkonsa pussihelmaan vaikka muutaman lyijypainon piilottaa, niin venyy kangas vähän pitemmäksi + ei nouse tuulen mukana minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi