Asun pienessä kylässä ja täällä liikkuu huhu, että olen mielisairas
Kommentit (17)
mitä kuvittelit että voit tehdä?
Tai sitten olet mielisairas tai ainakin vainoharhainen?
Oikeasti mitä väliä mitä ihmiset puhuvat, kunhan läheiset tietävät millainen olet.
En vain tajua mistä näitä juttuja tulee. Ja miksi? Tekee mieli vain kostaa ja laittaa joku törkee huhu jostakin muusta liikkeelle. Mutta toisaalta ei huvita.
Ei oikeestansa kiinnosta mitä muut ajattelee, mutta onhan se vittumaista mennä töihin kun tietää,että mitä nyt kylän raitilla supatellaan.
:D Olisi ihan hauska tietää, että millä perustein.
tuon takia en enää koskaan muuta pieneen kylään asumaan
T: Been there, done that
mutta se tietäisi eroa ja ongelmia asuntolainan maksuissa. mitään huoltajuuskiistojakaan en halua.
Ukon voisin kyllä laittaa muuten jo kiertoon.
"No valaise vielä, millainen sä niinku muka olet joidenkin mielestä?"
Ilmeisesti epätasapainoinen ja vittumainen ämmä.
oikeasti olen vain aika herkkä ja nössö.
Ilmeisesti vain helppo kiusattava :(
Haluaisin olla sellainen puhelias ja kaikkien pitämä mutta kun en ole
kuten kaikki muut ja petaamassa epätoivoisesti asemaa itsellesi juorukerhojen kruunupäiden joukossa?
kuten kaikki muut ja petaamassa epätoivoisesti asemaa itsellesi juorukerhojen kruunupäiden joukossa?
Haluaisin olla ,koska näyttää siltä, että sellaiset tyypit saa eniten ystäviä ja ovat suosittuja.
Toisaalta en pidä juoruavista ihmisistä mutta toisaalta kadehdin niitä.
onko sulla ystäviä ollenkaan? Asutko yksin vai onko perhettä?
Millainen olet noin muuten? Mitä asioita arvostat?
Jos se kylä on niin rasittava, niin olisko mahdollisuutta muuttaa pois?
Sussa ei tosiaan ole mitään vikaa, vaan niissä muissa. Mitä jos ovatkin sinulle kateellisia jostakin syystä?
Mistä muuten tiedät, että susta noin ajatellaan tai juorutaan?
toisin sanoen et ole juoruämmäainesta, mutta sosiaalinen paine yrittää tehdä susta sellaista.
Siinä välimaastossa sitten rimpuilet ja ihmettelet.
Sun pitää tehdä valinta, menet mukaan tai olet oma itsesi.
tuon takia en enää koskaan muuta pieneen kylään asumaan
T: Been there, done that
isossa kylässä hauku ihmisiä?
Minä asun isossa kylässä ja o l e n mielisairas.
Apua, mitä minun tulee tehdä? En jaksa :(
Sinuna supattaisin kaupan kassalle heti huomenissa, että saisko sivupersoonani ryhmäalennusta, jos ostisivat sikspäkin kevytmaitoa puokkiin tms. yhtä idioottimaista.
Toisinsanoen, lisäisin vettä myllyyn ja antaisin juorulle tilaa kasvaa ja kehittyä. Mutta mulla onkin sairas ja musta huumorintaju. Pidän myös pikku provosoinneista aina silloin tällöin.
pitää vetää vaikka kopeaa linjaa niin pitävät vain nirppanokkana.
Apua, mitä minun tulee tehdä? En jaksa :(
Sinuna supattaisin kaupan kassalle heti huomenissa, että saisko sivupersoonani ryhmäalennusta, jos ostisivat sikspäkin kevytmaitoa puokkiin tms. yhtä idioottimaista.
Toisinsanoen, lisäisin vettä myllyyn ja antaisin juorulle tilaa kasvaa ja kehittyä. Mutta mulla onkin sairas ja musta huumorintaju. Pidän myös pikku provosoinneista aina silloin tällöin.
pitää vetää vaikka kopeaa linjaa niin pitävät vain nirppanokkana.
Ei ihme, että kylät tyhjenevät nuorista.
Kohta lyöt rahoiksi.