mitäs tekisitte,jos entinen"paras" ystävänne
viestittää omille kavereillesi tähän tyyliin"voisitko tulla mun luo käymään,ois paljon poikien vaatteita jota voit ostaa.Koska sun kesäloma on?"ja on muutenkin imelä...entinen kaveri vaatefirmassa töissä,kaveri oli ostamassa lapsilleen vaatteita tälläviikkoo,ja eikö tämä siinä kassasa..."voitko antaa sun numerosi,en saanut sua kiinni" jumaliste,että mua sapettaa tollanen muija!!!mitä se oikein haluaa? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?vai höyryänkö turhaan?
Kommentit (13)
Ja ystäväsi on vaatekaupassa töissä? En ymmärtänyt viestiäsi kunnolla, mutta jos ym. on kyseessä, niin sanoisin, etten halua ostaa käytettyjä vaatteita.
Meillä tuttavapiirissä on tapana antaa käytetyt vaan pois, jos joku vaan huolii. Ei kyllä juuri kukaan huoli, eli keräykseen menee.
Entinen kaveri vokottelee ap:n muita kavereita? Kai? Ei toi kauhean selkeää kyllä ollut.
minun naapurin rouva 40v.on ollut paras ystäväni reilut 4vuotta...ystävyys loppui vuosi sitten,minun taholtani(oli pelkkää hyväksikäyttöö ja oli todella yksinäinen nainen)nyt tämä rouva on alkanut viestitellä minun ystäville "tulisitko luokseni...on myytävänä lastenvaatteita"ja kassalla kun hän on ja jos mun kaveri sattuu menemään hänelle niin naapurin rouva alkaa utelemaan puhelinnumeroa mun kaveriltani...ei hän niitä tunne edes,on vain nähnyt minun seurassani....anteeksi sekava kirjoitus,mutta hermostuttaa mitä taas tämä naapurin rouva oikein suunnittelee....viimeksi tuli sossut kotiin!!joten olen vähän varovainen hänen kanssaan...ap
yhtään ihmettele, että ystävät muuttuu entisiks.
jos joudut oikeassa elämässä törmäyskurssille kavereidesi kanssa ihan kommunikaatio-ongelmista johtuen...
joskus tulee mitta täysi.Kyllä minulla on kaikki ok,ihana mies ja lapset.Ei minulla tulisi mieleenkään ruveta ottamaan toisten numeroista selvää ja tyrkyttämään omieni lasteni vaatteita,kenellekkään.ap
Älkää nyt heti alkako "ilkkumaan". Minä tajusin kyllä ensimmäisen viestin luettuani sen pari kertaa.
en ole aikoihin lukenut noin huonoa kieltä.
Ap:n tuttu (entinen paras ystävä) utsii ap:n tuttavien numeroita ja se huolestuttaa ap:ta.
En nyt saanut selvää, kävikö sossu ap:lla vai tutun luona....?
Mutta huoli on siis ap:n ystävistä; miksi 40v. tuttava yrittää haalia ap:n muiden ystävien numeroita ja houkutella heitä ostamaan lastenvaatteita tältä naiselta.
naapurin rouvan ansiosta!! täyttä paskaa jauhattu,eikä asiat pitäneet paikkaansa.Asia kyllä selvisi heti...mutta en haluaisi enää samaa juttua.ap
Kuka viestittää ja kenelle, kuka ostaa vaatteita, kuka pyytää puhelinnumeroa...