Mistä saa tietoa? Mikä on laihtumisvauhti/ viikko kun kalorimäärä 1500/ vrk?
Riippuu tietenkin lähtöpainosta mutta missä näistä asioista saisi tietoa? Laskureita tms.?
Kommentit (30)
kolmessa kuukaudessa 9kg ja olen syönyt päivässä n. 1500kcal. Liikuntaa en ole juuri harrastanut mutta olen tehnyt karjatilan töitä.
-1000kcal päivässä = -7000kcal viikossa = -1 kg rasvaa + isokokoisilla alussa myös turvotusta ym.
-500kcal päivässä = 3500kcal viikossa = -0,5kg rasvaa
Itse olen kiloklubissa ja suositus on -450kcal päivässä, koska olen normaalipainoinen, käytännössä vaje on kuitenkin -750kcal päivässä ja olen laihtunut aika tarkalleen 800g viikossa...
Ps. kohdassa "edistyminen" on kyllä ilmoitettu missä ajassa tavoitteesi on saavutettavissa.
Pitääkö Kiloklubissa muuttaa oma kilomäärä sinne tavoitesivulle (laihtumisen myötä) vai onko siihen joku toinen sivu? Mikä Kiloklubissa on laihtumistavoite per viikko?
Onnittelut sinulle 19.!!
Hieno suoritus. Kolme kuukautta kuulostaa pitkältä ajalta näin alkutaipaleella mutta pyrin samaan kuin sinäkin. :-D
Mukavaa, leppoisaa ja aurinkoista päivää kaikille!
Ainakin tänään paistaa vielä aurinkoa vaikka sadetta luvattiin.
ap ;-)))
kolmessa kuukaudessa 9kg ja olen syönyt päivässä n. 1500kcal. Liikuntaa en ole juuri harrastanut mutta olen tehnyt karjatilan töitä.
Missä ajassa ja kuinka paljon ;-D
mitat 164cm/68kg. Tuosta kun pudotan 200-300 kaloria päivässä niin kuukaudessa laihdun vajaan kilon.
Kaikki vinkit myös kehiin.
Oletteko saaneet päivittäin neljä vihreää palloa?
Tuleeko dramaattisempaa jälkeä jos merkkaa vain kerran viikossa?
Merkkaako joku päivittäin?
Pitääkö Kiloklubissa muuttaa oma kilomäärä
sinne tavoitesivulle (laihtumisen myötä) vai onko siihen joku toinen sivu?
Mikä Kiloklubissa on laihtumistavoite per viikko?