Onko ok käyttää kumppanin kanssa tuplaehkäisyä koska en halua koskaan tehdä aborttia?
Eli minipillerit ja kumi. Kumppanini on ok asian kanssa ja ymmärtää, mutta onko tämä teistä tyhmää?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi olla tyhmää?
Koska aina sanotaan että seksin kumin kanssa on huonompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhanse. Joskus jos haluatte ihokontaktia niin anaali + pillerit on myös vaihtoehto.
Nainen joka haluaa ehkäistä varmasti on erittäin ok vs. nainen joka pitäisi innolla jokaisen vahingon.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka haluaa ehkäistä varmasti on erittäin ok vs. nainen joka pitäisi innolla jokaisen vahingon.
No olen aika empaatinen ihminen enkä haluaisi tappaa ketään vaikka se onkin mikä möykky lie on sitten.Mutta en uskolla tappaa edes kärpästä. Lisäksi olen kuullut että abortti on tosi kamala ja raskas keholle.
Nainen vaihtoon tai älkää lempikö ollenkaan.
Sama asia kuin se että kättelisi ylisuuret kumihanskat kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaihtoon tai älkää lempikö ollenkaan.
Täh? Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
No minä en ymmärrä miksi raskauden mahdollisuudella pitää leikkiä jos kumpikin on hedelmällisessä iässä ja ei haluta lapsia. Mutta mylönnän että tuntuu joskus huvittavalta käyttää 2xehkäisyä
Mun on vaikea ymmärtää sitä, miksi kondomin käyttöä selitellään tai puolustellaan muille niin usein vakituisessa suhteessa. Ei se niin mene että vakkarille on pakko antaa paljaana, se on sun oma seksuaaliterveys mikä on kyseessä. Jos mies yrittää vedota siihen, ettei kortsun kanssa tunnu tarpeeksi niin vaihda miestä. Nainenhan sen mahdollisen abortin joutuu kokemaan joten ehkäisytyypin täytyy tuntua myös hänestä takuuvarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää sitä, miksi kondomin käyttöä selitellään tai puolustellaan muille niin usein vakituisessa suhteessa. Ei se niin mene että vakkarille on pakko antaa paljaana, se on sun oma seksuaaliterveys mikä on kyseessä. Jos mies yrittää vedota siihen, ettei kortsun kanssa tunnu tarpeeksi niin vaihda miestä. Nainenhan sen mahdollisen abortin joutuu kokemaan joten ehkäisytyypin täytyy tuntua myös hänestä takuuvarmalta.
Onneksi mun mies ymmärtyää asian. Olen sanonut hänelle etten luota pelkkään pilleriin varsinkin kun joskus jopa unohdan sen.
Ei ja ei se kuullu muille miten te harrastatte seksiä kunhan molemmat on vapaaehtoisesti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhanse. Joskus jos haluatte ihokontaktia niin anaali + pillerit on myös vaihtoehto.
... Kun ei kaikki naiset edes halua tai nauti anaalista.
Mutta aiheeseen, minusta ihan fiksuakin. Minulla on endoepäily joten pillerit ovat ja pysyvät osana arkeani ja kumi myös käytössä. Ei me kummatkaan tykätä sen kans temppuilla, mutta mieluummin suojautua mahdollisimman hyvin kuin tulla raskaaksi.
Lisää vielä keinovalikoimaan varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä, niin varmistus on nelinkertainen.
Minipillerit on ehkä vähiten varma hormoniehkäisy. Otat 15 min liian myöhään tai nukuit väärällä kyljellä tai Saturnus on väärässä asennossa niin keho vapauttaa munasolun ja jee heti raskaana. Minipillereihen en itsekään pelkillään osaisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää vielä keinovalikoimaan varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä, niin varmistus on nelinkertainen.
Vielä selibaatti, vasektomia ja ap:lle muumipaituli niin ei varmasti tule jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja on saatavilla myös sinun peniksellesi sopivassa XXS-koossa.
Huokaus.
Ei ole tyhmää, on fiksua.