Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sit enää nukkua päiväunia, koska 4v oppi aukaisemaan ovet itse.

Vierailija
21.05.2010 |

Ja lähtee yksin pihalle sillä aikaa kun nukun, enkä herännyt äskenkään siihen kun oli mennyt ulos. Kun heräsin, lapsi oli pihalla ja ovet auki, ei onneksi ollut uskaltanut pihaa kauemmaksi mennä.

Se päiväunista sitten, onneksi ensi kevään saan nukkua, kun jään työttömäksi ja lapset jatkavat virikehoidossa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sekin ilo näistä kotiäidin päivistä, kun päiväunia ei voi enää ottaa. Pitää ottaa lapsen virikepaikka jo kesällä takaisin ja nukkua vauvan kanssa kotona.

Vierailija
2/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ite taisin nukkuu viimeks päiväunia lapsena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ite taisin nukkuu viimeks päiväunia lapsena...

jos silloinkaan..

t 3 äiti: 4v,2v ja 2kk

Vierailija
4/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena?

Vierailija
5/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä vajaalta kuin äitinsä... kyllä meillä ainakin osaa jo 2-vuotias avata ulko-oven.

Vierailija
6/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kunnon haka oveen niin korkealle, ettei lapsi sitä saa auki. Mutta miten voi olla heräämättä?

Vierailija
7/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuovi on tiukasti lukossa, eikä pelkkä kahvasta painaminen aukaise ovea, pitää vääntää lukkoa. Takaovea en ole itse vuosiin saanut ilman hakkaamista tai rynkyttämistä auki, koska lukko on rikki, pysyy lukossa, muttei helpolla aukea.

Lapsi osaa nyt sit aukaista molempien lukot, että se päiväunista sitten.

Soitankin maanantaina päiväkotiin, että virikepaikka takaisin.

Vierailija
8/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nukkunut kuin tukki hotellihuoneessakin, joka oli karaokebaariin vieressä ja ilman unilääkkeitä.

Vauvan itkuun herään ehkä 30 sekunnin päästä itkun alkamisesta. Sitä se väsymys teettää.

Vierailija
9/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki ärsyttää ku vuoden ikänen pitää kauheeta meteliä päivisin ni en saa päikkyjäni otettuu! Ei vaan tajuu vaik laitan oven kiinni, hakkaa sit sitä ovee! Ja kyl mä ihan tosissani yritän järkätä niin, et viihtyis: laitan ruokakupin, vesipullon ja jotain leluja olkkariin, et tajuis, mut ei vaan tajuu! Mites muilla, missä iäs teijän lapset on ruvennu tajuun? Et onks meil nyt joku vajakki tääl?

Vierailija
10/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mun ongelma ratkeaa jo viikon päästä, kun saan lapsen hoitotakuulla olleen päivähoitopaikan viikossa takas.

Viekää työssäkäyvät kakaranne yksityisiin päiväkoteihin, niissä on tilaa.

Vierailija
11/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi avamaan TAKALUKOSSA olevan ulko-oven ;) Ei siis avaudu pelkästään kahvaa kääntämällä, vaan pitää laittaa kahvan yläpuolella oleva vipu vaakatasoon.. Että en minäkään päiväunia nuku sisällä...

Vierailija
12/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä voi nukkua päiväunia lapsen karkailun takia o.0

Ensi keväänä jäät työttömäksi ja lapsesi menee virikehoitoon?

hmmm..

jokin tässä nyt ei ihan täsmää

Vierailija
13/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä onnistumatta, tosin ehkä kun muutaman kerran vielä muistutat asiasta eiköhän tänne joku tupsahda joka ottaa provoilustasi nokkiinsa.

Vierailija
14/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kaverin äiti nukkui oven edessä ja olivat lastenhuoneessa. Lapsi ei päässyt minnekkään.

Vierailija
15/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työssäkäyvät voivat pitää lapset kotona. Erivuorot niin ei tarvitse pitää lapsia hoidossa.

Ei tarvita 6v,4v ja 3v lapsille päiväkotia.

Riittävästi puistossa käymisiä ja seurakunnankerhoja riittää pitämään aktiivisina ja yhteydessä kodin ulkopuoliseen elämään.

... aika huono provo muutenkin,mutta tulipahan sanottua...

Ja toiseksi meillä osannu avata ulko-oven jo 2v ikäsenä lukosta. Kääntää vipua ja kahvaa alaspäin.

Onhan se hyvä äidin ottaa välillä lepoa,mutta tarvitseeko sitä tehdä päivisin :D

Ihan hyvä että lapsi pääsee virikehoitoon jos äiti vaan nukkuu päivät ;)

Vierailija
16/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oikein haastamalla haastaa riitaa.

Vierailija
17/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin halunnut jäädä työttömäksi, mutta mun on pakko palata elokuussa töihin ja lusia siellä tammikuuhun.

Työpaikan ansiosta saan molemmille kakaroille päiväkotipaikan, pienempi menee sinne tasan 1-vuotiaana.

Ja niistä päivähoitopaikoista en sitten luovukkaan, vaikka olisin työttömänä siihen asti kun pienempi menee kouluun. Töitä en aio hakea enää ikinä.

Vierailija
18/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin halunnut jäädä työttömäksi, mutta mun on pakko palata elokuussa töihin ja lusia siellä tammikuuhun.

Työpaikan ansiosta saan molemmille kakaroille päiväkotipaikan, pienempi menee sinne tasan 1-vuotiaana.

Ja niistä päivähoitopaikoista en sitten luovukkaan, vaikka olisin työttömänä siihen asti kun pienempi menee kouluun. Töitä en aio hakea enää ikinä.

Vierailija
19/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin olis vankilassa, kun joku toinen sanelee sun päivärytmin. Onneksi tammikuu ja pitkäaikaistyöttömyys koittaa pian ja saan levätä.

Vierailija
20/30 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vääntönupista vaikka se on aika tiukka. Hänellä ei onneksi ole hinkua lähteä mihinkään. Meillä on sellanen ketjulukko(?) jota pidetään ainakin öisin ja tarvittaessa kiinni. Kannattaa sellaset laittaa ulko-oviin ja tarpeeksi ylös ettei lapset niihin yletä.