Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle diagnoosi!!!

Vierailija
21.05.2010 |

En pääse elämässäni mihinkään koska kun kiinnostun jostain asiasta (esim. opiskelu) niin jonkun ajan päästä ihan kuin joku toinen persoona ottais mut valtaan ja haluankin jotain ihan muuta.

Iän myötä tuntuu nämä enemmän eri persoonilta tai rooleilta joita ei voi yhteensovittaa. Nämä on niinkuin sellaisia "paketteja" nämä persoonat mihin kuuluu aina yhteen pakettiin tietyt asiat. Esim. äitipersoona joka on kiinnostunut lapsista, perheestä, ei kaipaa bailaamaan eikä välitä niin tarkkaan miltä näyttää, tätä kiinnostaa tietyt ammatit ja asiat.

Sitten on toinen menevämpi ja sosiaalisempi persoona joka haluaa laihtua 10kg, tehdä eri työtä kuin tuo toinen, on kiinnostuneempi ulkonäöstään ja tutustumaan uusiin ihmisiin.

Nämä tuntuu niin eri ihmisiltä ja välillä ne riitelee keskenään niin että en oikeasti osaa päättää jossain asiassa vaan mieli saattaa muuttua minuutin välein. Ihan kamalaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samis kanssani ;-)

Vierailija
2/2 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten meille kahdelle diagnoosi? AV:n kyökkipsykologit.

Mua vituttaa oikeasti että jos aloitan jonkun projektin niin joku toinen persoona tukee siihen häiriköimään ja lopettamaan jutun alkuunsa tai viimeistään ennen lopputulosta.

Olen saanut mieheltä haukkuja aika paljon "mielenmuutoksista" mutta tietää ettei ole minun hallittavissani.

t. ap

Olet samis kanssani ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla