Uusi miestuttavuus, joka KIITTI minua
seksin jälkeen!?????? Siis mitä? Tuntui jotenkin mauttomalta, ihan kuin olisin ollut huora jota kiitetään palvelusta?? Mitä mieltä, onko yleistäkin?
Kommentit (11)
Miten sä noin negasti heti ajatteletkin?
En usko, että on yleistä, enkä hetkeäkään usko, että ko mies sitä noin tarkoitti.
jos on hoidellut mut hyvin. Mieheni kiittää mua esim. jos en olis jaksanut (väsy) mut sit lähtenyt leikkiin kuitenkin mukaan.
Ei kai sitä nyt tavii tuolla tavalla ottaa kuin ap. Huoraa kiitetään rahalla.
uuden miestuttavuuden kanssa on todellakin hiukan arveluttavaa.
mun nyxä kiittää sillon tällön seksin jälkeen, on sen tapa viestittää ettei pidä mua itsestäänselvyytenä. Ota kohteliaisuutena.
on muakin kiitetty seuraavana aamuna näin: Kiitos tästä yhteisestä ajasta. Jos olis pelkästään sanonut että Kiitti! olis tuntunut vähän lutkalta.
useinkin kiittää, ei varmaan aina, mutta varsinkin jos on ollut erityisen mukavaa...
ihan seurustelun alussa. Oli mustakin outoa ensin, mutta en itseäni nyt sentään maksulliseksi ajatellut.
Johtui mm. siitä, että hänen entinen vaimonsa "vihasi seksiä" (ainakin aviomiehensä kanssa) ja hän oli ihan hajalla siitä, että on pervo törkimys, jolla on likaiset tarpeet, joita kukaan nainen ei voi haluta tyydyttää.
Nykyään kiitämme molemmat toisiamme seksistä.
Luulen, että monet miehet eivät oikein tiedä mitä sanoisivat noin herkän hetken jälkeen. Jos ei vielä olla siinä pisteessä, että sanotaan "minä rakastan sinua" niin kiittäminen on tapa ilmaista, että olet jotenkin erityinen ja hän sinua arostaa.
Esim. "Kiitos, se oli ihanaa" ei ole ollenkaan hullumpi kommentti. Sanot takaisin, että kiitos sinulle, olet ihana.
Olisiko ollut parempi että olis pierassu ja menny jääkaapille?
mitä jos mies oli vain KOHTELIAS?