Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotiäidin elämä on TYLSÄÄ !!!!!!!!!!

Vierailija
21.04.2010 |

ymmärrän. joka päivä kotona, joka päivä samat rutiinit. Mua ainakin alkaa ärsyttää oma koti. Jos pääsisin edes käymään jossain tai vaikka lomalle, jaksaisin varmaan siivoamistakin taas paljon paremmin.

Nyt tuntuu siltä, että kaikki on ihan sama. Siivoan, koska ei ole muutakaan tekemistä, mutta kotona oleminen ja samat maisemat vituttaa.

Painajaiseni olisi olla kotona monta vuotta putkeen. Tulisin katkeraksi.

Kadehdin kavereitani, jotka pääsevät ulos ja tekemään asioita ja matkustamaan!!!!!! Ainoa ilo tässä kotonaolemisessa on tietenkin oma vauva=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuri, tylsistyttävä ja sitova elämänmuutoshan se vauvan syntymä on. Yritä kestää, älä jää kotiin märisemään vaan käy kerhoissa, kahviloissa, lenkillä jne. Vauva kyllä kulkee mukana ja itse viihdyt paremmin. Minusta paskin vaihe oli olla leikki- ikäisen ja vauvan kaa kotona, pälli kesti kuitenkin putkeen neljä v. kotona. Oli siinä hyvätkin hetkensä ;) Pikkuvauvan, ts. yhden lapsen kanssa on helppo mennä ja tulla, sit kun on pieniä ihmisiä enemmän, elämä muuttuu väkisinkin kotikeskeisemmäksi. Nyt taas useiden vuosien tauon jälkeen on mukavaa olla "mummoäiti" ja hengailla tällä kokemuksella vauvan kaa hermoilematta turhaan. Se pikkulapsiaika on helvetin nopeasti ohi ap, vaikka vituttaisikin välillä. Eli lopeta rutina, ota käärö kainaloon ja käy vaikka taidenäyttelyssä, tai mikä sinua nyt sattuukin kiinnostamaan...?

Vierailija
2/3 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on sen puoleen monen työssäkäyvänkin elämä. Samaa oravanpyörää päivästä toiseen. Sun pitää vain itse keksiä millä voit tehdä elämästäsi hauskempaa.

Kohta tulee sen puoleen kesä, josta pääset nauttimaan moninverroin enemmän kuin toimistossa/tehtaassa/marketissa samoja tylsiä hommia puurtava ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten hyvällä säällä kävelen metsässä, käyn perhekerhossa, shoppailen, käyn kahviloissa ym. mukavaa. Ja odotan kans kesää, ah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi