Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se alkoi joka kesäinen ihanuus. Tissejä tuijottavat miehet?

Vierailija
21.05.2010 |

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 07:57"]

Yleensä minua ei häiritse. Silloin häiritsee, kun yritän puhua jollekin miehelle asiaa, ja miehen katse on koko ajan tisseissä.

[/quote]

No ne tissit on mielenkiintoisemmat kuin sinun asiasi.

Vierailija
62/64 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun K80 rintoja tuijotetaan herkeämättä , monen monet kolaritkin elämän aikana aiheutettu näiden takia, kevät turmiollista aikaa. Lisäksi vielä mun muhkea peppu siihen niin kyllä päät kääntyy ja vihelyksiäkin satelee. On päiviä, jollon se tuntuu hyvältä, mutta enimmäkseen ärsyttää.

Mulla vielä tosi isot nännit, tälleen ei kiihottuneessa/ei kylmän nöpötyksen aikana 2 cm*2cm ja kun kylmä/kiihotus iskee niin ne nousee entisestä ja muuttuu koviksi. Näitä ei  niin vaan peitellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ovat ihania. Miehet rakastavat tissejä. Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään. Jos ahdistaa niin pistäkää enemmän päälle. Mahtavaa että nyt on kesä ja on taas tissivakoja joka puolella  ja lenkkeilijöiden hölskyviä kannuja kadut täynnä.

Onneksi kaikki naiset eivät kitise tälläisestä turhasta itsestäänselvyydestä. Monethan tuntuvat suorastaan nauttivan siitä huomiosta :) Ei katsominen mitään maksa kummallekaan osapuolelle.

Vierailija
64/64 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin on kyllä menny jokusen kerran nokiat sauhuten vanhoilla vihreillä. Aivan upeeta katseltavaa. Mikä sen kauniimpaa, kun katsella kauniita naisten vartaloita, ja siihen kuulu hyvin olennaisena osana rinnat. Itse kyllä katson naista kokonaisuutena. Kasvot,rinnat vartalo kaikki kuuluu siihen samaan "pakettiin". Niin kun meillä ukoillakin.Jos haluat sen ihmisen ei voi pilkkoa. Rintoja rakastava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän