Nyt se alkoi joka kesäinen ihanuus. Tissejä tuijottavat miehet?
Kommentit (64)
Teidän on pakko katsoa itse miehiä sillä silmällä, että tuijottaahan ne tissejä. Eikö? Mä en nimittäin huomaa mitään tuijottelua.
Nyt se alkoi joka kesäinen ihanuus. Tissejä tuijottavat miehet?
Voidaan myös sanoa että miehiä tuijottavat tissi. Ja siis miksi farkuissa on takataskut jos ei niitä saa katsoa? Saumojen eheys askarruttaa. Sitten vielä kesämekkojen läpikuultavat stringit kyllä oikein polttaa katsetta, ei sitä voi olla katsomatta.
Antakaa miehille mielenrauha ry
M34
Ihanaa, kun tissit ovat täällä. On niitä kivaa katsella.Meitä vartenhan ne ovat tuollaiset erottuvat. Imettämiseen ei tarvita puolipalloja.
-mies
meikäläinen imetti a-kupeilla upeasti monta kuukautta.
Minä olen sen verran ujo ja häveliäs, että tuijotan mielummin herkkuperseitänne ;-)
ovat myös seksikäs näky, kun ne nöpöttää paidan alla..
Joten rintaliiveillä tai ilman.. taitaa miehiä kiinnostaa silti.
jotkut saa iloa siitä, että nimenomaan varatut miehet tuijottaa / vokottelee? Itsetunto-ongelmia? Mua ei oo varmaan kateltu koskaan kenenkään taholta elämäni aikana, en koskaan katso ihmisiä silmiin kun liikun julkisilla paikoilla.
vapaita vaiko varattuja, jos mua joku kattelee, ihan se ja sama. Mutta en rupea villapaita päällä kulkemaan hellekeleillä;)
Täytyy myöntää, että joskus hirvittää, kun oppilailla on kovin avonaisia toppeja ja tissejä, mitä näyttelevät. PAkkohan ne on nähdä, ei siinä muutakaan voi. Ja kyllä, olen nainen.
Oliko sitten tuulipuku vai itse nainen liian hot.. ;))
Joskus kevättalvella tapahtui itä-suomessa, ja oli oikein lehdessäkin juttu. :D
Näyttää paremmalta kun vähän edes laput suojana.
katsotaanko vai ei. Ei ole pakko pistää sitä koon 36 lurex-toppia päälle, jos itse on kokoa 40.
t.imettävä äiti
Anna mulle palleroitasi
mutta jos jää tuijottamaan pitkäksi aikaa, niin se alkaa ahdistaa.
mutta jos jää tuijottamaan pitkäksi aikaa, niin se alkaa ahdistaa.
jos miehesi katsoo muiden tissejä?
Mukavaahan se on, jos tuijottelija sattuu vielä olemaan hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:06"]
Mukavaahan se on, jos tuijottelija sattuu vielä olemaan hyvännäköinen.
[/quote]
kyllä teitä kaunottaria mielellään vilkuilee, mutta varovasti, ettet vaan huomaa
Katsokaa niiden muniin niin, että huomaavat.
Yleensä minua ei häiritse. Silloin häiritsee, kun yritän puhua jollekin miehelle asiaa, ja miehen katse on koko ajan tisseissä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2010 klo 15:22"]
Jos tsekkaa tissit niin te pahastutte. Jos ei huomaa niin taas te pahastutte.
[/quote]
Juuri näin. Naiset pahastuu aina. Ne pahastuu kun miehet ei huomaa. Ne pahastuu kun miehet huomaa. Kai sitä jostain pitää koko ajan valittaa
älä viitti. ;)
Itse pitäisin rintaliivejä vaikka maailmassa ei olisi yhtään miestä.
Tunnen oloni paremmaksi niissä. Ilman niitä rintani olisivat roikkuvat koirankorvat.. kun ovat vielä muutenkin pienet ja a-kupin rinnat.