Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se alkoi joka kesäinen ihanuus. Tissejä tuijottavat miehet?

Vierailija
21.05.2010 |

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään huvittavaa, että hiki päässä kulahtaneissa vaatteissa kolmen lapsen kanssa liikkuessaankin saa pitkiä katseita mieheltä kuin mieheltä. Ja sitten huomaa, että tissivako näkyy kaula-aukosta.

Vierailija
22/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kuitenkin mun parhaita puolia niin tuijotelkoot. Jää sitten ehkä vatsamakkarat huomaamatta, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään huvittavaa, että hiki päässä kulahtaneissa vaatteissa kolmen lapsen kanssa liikkuessaankin saa pitkiä katseita mieheltä kuin mieheltä. Ja sitten huomaa, että tissivako näkyy kaula-aukosta.

Eikö tarvii edes niitä d-kupin rintoja, pienet b-kupin lapasetkin riittää!

Vierailija
24/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamakin katsastamatta. Ei mua haittaa, muttei pätkääkään kiinnosta tuijottelevatko vai ei.

Vierailija
25/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vartenhan ne ovat tuollaiset erottuvat. Imettämiseen ei tarvita puolipalloja.

-mies

Vierailija
26/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tsekkaa tissit niin te pahastutte. Jos ei huomaa niin taas te pahastutte.

Vierailija
27/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiusaa. Luulenpa ettei tuijotukset oikeesti kiusaa.

Vierailija
28/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän tuijottaa, ihan sama. Just olin mattopesullakin biksuissa ja kyllä oli9 vihasen näkösiä vaiomokkeita paikalla, kun siippojen päät käänty, ai et mul on hauskaa ;DD

Lähdenpä biksuissa autonpesuun tohon pihalle, ellen jopa yläosattomissa :O

Vierailija
29/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen, että ne näpökät kääntyvät murjottamaan nenä maata kohti, ja kuuluu vain "puuuuuh" kun pussit puhaltavat itsensä rukkaskondikseen.

Inhottavia nuo miehet kun tahallaan tuommoista tekevät.

Vierailija
30/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biksujen yläosissa ja minishortseissa. On kroppaa jota näytellä.

Vierailija
31/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et eskarilaisen äiti toi poikaansa niin ettei ollu rintsikoita ollenkaan :) Oli se näky ku nännit kauniisti näpötti topin läpi,ja napaki näkyi ku oli lyhyttä mallia toppi.Eipä sitä mammaa näyttänyt haittaavan et ilman rintsikoita käveleskeli...ei kyl muakaan haittas yhtään js mulla ois niin nätit tissit ku hällä :) Mut ei,mun tissit on nahkalapaset =DD

Kyl oli varmaan iseillä kivaa viedä muksut eskariin tai päiväkotiin ku oli vähä silmänruokaa =)

Vierailija
32/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole vain vauvojen puruleluja.

Kannattaa niitä tissejä näytellä muiden iloksi, jos omistaa nätit. ;)

Vierailija
33/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut saa iloa siitä, että nimenomaan varatut miehet tuijottaa / vokottelee? Itsetunto-ongelmia? Mua ei oo varmaan kateltu koskaan kenenkään taholta elämäni aikana, en koskaan katso ihmisiä silmiin kun liikun julkisilla paikoilla.

Vierailija
34/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.imettävä äiti

Vierailija
35/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä maku on paikallaan siinä, kuinka ulkona roikkuvat. ;)

Vierailija
36/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katselen ihmisiä ihan mielelläni julkisilla paikoilla liikkuessani. Se on ihan huvia.

i]jotkut saa iloa siitä, että nimenomaan varatut miehet tuijottaa / vokottelee? Itsetunto-ongelmia? Mua ei oo varmaan kateltu koskaan kenenkään taholta elämäni aikana, en koskaan katso ihmisiä silmiin kun liikun julkisilla paikoilla.

[/quote]

Vierailija
37/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olipa omat daisarit millaiset tahansa, niin mies katselee vierestä sen toisen kauniin naisen tissejä. Siinä sitten yrität pitää hymyn karetta huulilla.

Vierailija
38/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alunperin. Vasta sitten niistä on tullut miesten leluja, kun länsimaiset naiset keksivät rintaliivit.

Vierailija
39/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vartenhan ne ovat tuollaiset erottuvat. Imettämiseen ei tarvita puolipalloja.

-mies

sanonko minne

Vierailija
40/64 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alunperin. Vasta sitten niistä on tullut miesten leluja, kun länsimaiset naiset keksivät rintaliivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme