Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu harrastuksena, mitä olet opiskellut?

Vierailija
11.05.2010 |

Minä olen vielä ainakin vuoden lasten kanssa kotona, ja olen ajatellut opiskella jotakin ihan harrastusmielessä iltaisin. Pakko tehdä se etänä koska tällä paikkakunnalla ei muuta mahdollisuutta ole. Mitä te muut olette opiskelleet ja miten on sujunut? Onko kokemuksia etäopiskelusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian kielen kurssin ja kirjoitin sen (M:n sanoin ja olen ihan tyytyväinen). Halusin niin kovin oppia italiaa ja ajattelin, että kaikki työväenopiston kurssit ovat niin hitaasti eteneviä. Lukion kursseilla on riittävän hyvä "rytmi" ja oppimista kontrolloidaankin hyvin kokeilla. Oli oikein rentouttavaa. Suosittelen!

Vierailija
2/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäsin pätevyyttäni opettaa yläkoulussa ja suoritin 60 op/35 ov eli aineopinnot nykyisin siellä opettamissani kahdessa aineessa, biologiassa ja terveystiedossa. Olin siis jo valmiiksi koulutukseltani ope, mutta täydensin vain avoimessa yliopistossa tutkintoani.

Välillä oli rankkaa, välillä ei. Miehen tuki tärkeää, samoin avuliaat isovanhemmat.

Opiskelu oli monipuolista, paljon erilaisia mahdollisuuksia suorittaa opintoja, joten siitä ei jäänyt kiinni, ettei paikkakunnalla ole esim. yliopistoa.

Riippuen tietysti mitä aiot opiskella, mutta googlettamalla avoin yliopisto, kesäyliopistot tai vaikkapa iltalukio, saat jo paljon lisätietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä vaan pari kurssia, mut se vei mennessään. Kohta valmis PVT-terapeutti ja voi kun elämä on muuttunut samalla paremmaksi. Burana purkki jäänyt käyttämättä ja lasten kipuja hoitelen myös vyöhyketerapialla.

Kurssit pitkiä viikonloppuja (to ja pe illat sekä la ja su päivät).

Vierailija
4/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä. Olen ain ollut kiinnostunut ja kun näin ilmoituksen ajattelin, että jos nyt en mene niin en koskaan, sillä ei sitä joka vuosi ole järjestettynä seudullani.

Oli mielenkiiintoista ja mukavat kaverit...Ilta viikossa, alkoi klo.16.30 ja loppui ilta kahdeksan jälkeen. Kahvitauko oli paikallaan siinä välissä, koska luentomaista tietoa oli paljon ja työpäivän jälkeen väsytti hieman.

Olen opiskellut iltaopiskeluna kasvatustiedettä; approbatur. Silloin olin ap:n lailla kotona päivisin lasten kanssa, nuorin oli 2v.

Jossain vaiheessa kävin työpaikkaohjaajaksi, 2 ov.

tapahtui illalla viikottain, mutta oli ihanaa kun tauolla saimme ammattikoulun oppilaiden tekemää ruokaa.

Meidän piti sitten antaa arvostelu viimeisellä kerralla näistä oppilaiden aikaan sannoksista. pakko oli antaa korkeat pieteet. Voisin mennä uudelleenkin ihan vaikka sen ruuan takia...

Etäopiskeluna opiskelin montessoripedagogiikkaa. Tehtävät palautin Lontooseen.

Vierailija
5/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukututkimusta

Vierailija
6/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylän avoimessa yliopistossa

Vierailija
7/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieliä ihan vaan harrastuksen vuoksi. Opiskelin niitä työväenopiston iltakursseilla, sekä opiskeluaikana yliopiston alkeiskurssilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan