Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi ei määrää nyt

Vierailija
21.05.2010 |

Minulla on todella ihana anoppi. Hän on hieman perfektionisti muttei vielä tähän mennessä ole haitannut menoa.

Meille on tulossa vauva piankin. No, sain kaverilta kokoontaitettavan hoitopöydän. Anoppi näki sen ja siitähän alkoikin marmatus! Se on niin huonokuntoinen että sen saa heittää roskikseen ja mitä minä nyt sellaisella teen yleensäkään? Tämmöinen rutina alkoi. Loukkaannuin vähän.. esikoisellani oli samanlainen aikoinaan ja se oli hyvä siellä suihkutiloissa kun sen sai taitettua pois tarvittaessa.

Harmittaa anopin säksätys. Onneksi mies puolusti minua ja sanoi äidilleen ettei voi sanoa minulle mitä tahtoo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että esikoisen kanssa olisi tuo jo kahlattu...

Vierailija
2/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillälkin anoppi on joskus jankannut jotain ja mä kilttinä ja kohteliaana en ole halunnut ihan suoria sanoja sanoa. Kun jankutus ei muuten ole loppunut, mies on soittanut anopille ja antanut tulla täydeltä laidalta siitä, kuka päättää mitäkin, niin johan on loppunut jankutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on eka yhteinen vauva - olen eronnut. Tähän asti anoppi on ollut kuin unelma enkä usko että tämä tempaus muuttaisi mitään.

Jes - on ihanaa että mies pitää puolia!!! : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän