Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mukaan huutokauppaan?

Vierailija
21.05.2010 |

Kiinnostaisi käydä tutustumassa huutokauppoihin, mutta miten tälläisiin pääsee mukaan ja missä näitä edes järjestetään? Onko jossain netissä listausta huutokaupoista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan paikan ja ajan. En tiedä missä asut, joten en osaa sanoa, kuinka usein niitä pidetään. Pääkaupunkiseudulla tarjontaa on enemmän, Hesarissa ainakin on ilmoituksia.

Täällä Oulussa Kalevassa on ilmoituksia, huutokauppoja täällä ehkä n 2-4/kk. Niitä järjestetään yleensä työväentaloilla, nuorisoseurantaloilla (ns maalaishuutokauppoja(, isommilla huutokaupan pitäjillä on omat tilat (Helander, Apollo Helsingissä).

Nettisivut on ainakin Apollolla ja Helanderilla, ja esimerkiksi Pohojanmaanantiikki (en muista loppua, E.Kojonen on tuon meklarin nimi, joka mm kiertää pitämässä)

Mitäs aiot huutokaupoista etsiä?

TErveisin jo 20 vuotta huutokaupoissa kierrellyt

Vierailija
2/2 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustan Riihimäellä ja ajattelin koittaa etsiä vanhempia huonekaluja. Ostettiin vanhempi talo, jonne mielestäni ei sovellu viime vuosikymmenellä ostamani huonekalut. Minun on useasti tehnyt mieli lähteä mukaan, mutta vielä en ole läheltä huutokauppaa bongannut enkä uskaltautunut mukaan.

Miten tuo huutokauppa lähinnä toimii? Katsellaanko siellä ensin niitä huudettavia tavaroita ja sitten nostellaan omaa numeroläpyskää ylös kun huuto alkaa? Tälläisen kuvan minä olen huutokaupasta saanut :). Oletko muuten tehnyt hyviä löytöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla