Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan perseennuolija sai paikan.

Vierailija
20.05.2010 |

Harmittaa. Määräaikaisena ollut henkilö sai nyt pysyvän paikan. Henkilö on mielistelijä pahimmasta päästä. Tiedän/tunnen tyypin jo vuosien takaa ja ei ole muuttunut siitä mihinkään. Harmittavaa ja jotenkin uskomatonta, miten jotkut työyhteisöstä eivät näe tämän tyypin mielistelyä. Henkilö tuo työyhteisöön paljon huonoa verta ja fiilistä, mutta nyt "viisaammat", ne keitä hän on mielistellyt, ovat päässäneet, että hän jatkaa meillä vakituisena.

Turhaa narinaa, mutta kun harmittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vai tuo toisten sokeus. Onko tapana, että jossakin vaiheessa nuoleskelija ns. mokaa ja paljastaa itsensä vai jatkuukohan tuo. Toisaalta tullut hän on jäädäkseen, joten ei kai sen ole väliä.

Vierailija
2/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luulitko, että pelkillä ansioilla nykyään pääsee eteenpäin?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitten varmaan naiivi, mutta ei tulisi mieleenkään mielistellä ketään.

ap

Vierailija
4/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kielesi makuherkkä vai mistä moinen nirsoilu?

Pomon hiivainen pylly on nuoltava aina työpäivän jälkeen hillomunkkien merkeissä. Muuten ei irtoa small talkia

Vierailija
5/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä pitkälle pötkitä. Oletan että ko. tyyppi osaa hoitaa hommansa hyvin ja siksi sai paikan.

Kateellisten panettelua

Vierailija
6/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ap sellainen "rehti ja aito" hapannaama, joka tulkitsee hyvän huomenen-toivotuksetkin perseen nuolemiseksi?

Vierailija
7/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelee tai ei, niin tärkeämpäähän on tekeekö työnsä hyvin.

Kuulostat hyvin kylmältä ja laskelmoivalta, ettet itse lietso pahaa fiilistä töissä?

Vierailija
8/9 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta mielistelystä, mutta sen olen huomannut että (naiset?) ovat älyttömän lojaaleita toisilleen ja kunnioitus menee aseman mukaan. Vaikka ylemässä asemassa oleva tekee virheitä, näitä ei haluta millään nähdä. Yhdessäkin työpaikassa sitten uusi korkeakoulutetumpi henkilö näki erään henkilöt tekemät virheet.

Vierailija
9/9 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä esimiehen "oikeita käsiä" ja perseennuolijoita löytyy monelta työpaikalta.

Istuskelevat mielellään esimiehen työpisteellä kieli ruskeana ja mielistelevät esimiesten lisäksi myös työntekijöitä, saadakseen paikan esim. työsuojeluvaltuutettuna tai luottarina. Typerimmät menevät näihin ja äänestävät, kun "on niin kiva tyyppi". Jauhavat yleensä liittovastaista paskaa ja nuoleskelevat minkä ehtivät. Todella säälittävää porukkaa, mutta edestään löytävät.

Vain typerä mielistelee ylipäätään ketään ja kyllähän tällaisten läpi jokainen parikin aivosolua omistava näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä