Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tarviiko vauva välttämättä hellehatun??

Vierailija
20.05.2010 |

Äitini hoitaa vauvaa 4kk huomenna pari tuntia, ja tarkoitus on että menevät vaunuilemaan vauvan päikkäriaikana. Sanoin, että pitää vaunut vauvoineen koko ajan varjossa, koska on kuuma, ja että aion pukea vauvan kevyesti vain lyhythihaiseen bodyyn. Muuten kuulemma hyvä, mutta _hellehattu_ pitäisi kuulemma olla, eikä voi ymmärtää miksen halua laittaa lakkia hiostamaan päähän! Varjossahan se lapsi on, joten miksi ihmeessä lakki?? Vai liekö jotain 70-luvun oppeja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hattua jos on vaunuissa eikä aurinko pääse porottamaan. Lierillinen hellehattu on muuten hyvä, koska ei ole kuuma mutta suojaa auringolta paitsi pään myös kasvoja. Kannattaa luottaa myös omaan terveeseen järkeensä, jopa mummit voi joskus olla väärässä ;) Tai ainakaan niitä ei tarvitse aina totella :)

Vierailija
22/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ei vauva todellakaan tarvitse hellehattua vaunuissa. Toki sellainen on oltava jos auringossa oleskellaan ja mielellään myös viltin päällä puun varjossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisia lierihattuja, merimies mallisia tai sellaisia leuan alta sidottavia, ensimmäisen ikävuoden ajan ulkona. Ja liekö sattumaa että lapsilla ei ollut korvatulehduksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan