Voisitko lähteä viikon matkalle tällä kokoonpanolla?
Jos et, niin miksi?
Eli viikon rantalomalle lähdössä sinä, miehesi ja teidän lapsi sekä sinun äitisi.
Kommentit (15)
jos äiti olisi elossa ja ollaan oltu kaupunkilomalla mies, minä, 4 pientä lasta ja anoppi, siitäkin selvittiin hengissä, vaikka olisin nauttinut enemmän ilman anoppia.
Monena vuonna ollaan oltu kokoonpanolla mies, minä, 3 lasta ja anoppi ja ihan kivasti sekin on mennyt.
lyhyempiä reissuja ollaan tuollaisella kokoonpanolla tehtykin. lisänä tietysti meidän koirat.
Pari vuotta sitten oltiin reissussa seuraavalla kokoonpanolla: minä, mieheni, lapsemme, äitini, isäni, siskoni, siskon mies ja lapset, mieheni äiti ja pikkuveli, siskon miehen äiti, isä ja pikkuveli.
Pidämme molemmat vanhemmistani ja he ovat usein mukana reissuillamme.
mieluiten reissataan ihan oman perheen kesken, mutta tultaisiin kyllä toimeen ihan hyvin viikon verran.
eli mies, minä, 3 lasta ja miehen äiti. :=)
Eli tuohan olis ihan piece of cake.
Anoppi on ihan kiva, mutta pyörii nurkissa arkenakin melkein joka päivä. Loma lomana siis. Oma äitini taas, huh, huh. Se on niin älytön stressaamaan, että loma menisi aivan pilalle.
ja itse asiassa menemmekin nyt äitini luokse viikoksi lomalle. Jos tuo nyt lasketaan.
Anoppia en kestäisi lomalla viikkoa, sitä kun näkee muutenkin päivittäin.
Mummo vois välillä olla lapsen kanssa, niin me pääsisimme kahdestaan vaikka ravintolaan tms.
Mies saisi surffata rauhassa päivällä, kun äiti olisi minun ja lasten kanssa rannalla/uima-altaalla tai retkeilemässä. Illalla voisin ulkoilla miehen kanssa kahdenkin kun mummi olisi lasten kanssa!
Ehdotankin heti tuollaista matkaa! Voin maksaa ihan itse, äitinikin.
koska äitini on saanut aivohalvauksen eikä ole missään kunnossa lähtemään mihinkään. Valitettavasti:-(
Muuten käytäisi äidin kanssa varmaan matkoilla joka kesä silloin, kun miehellä ei olisi vielä lomaa. Ja voitais ehkä mennä kaikkikin, mutta mielummin menisin äidin kanssa ilman miestä...
Miehen vanhemmat taas ovat reissanneet meidän kanssa jo neljä ulkomaanmatkaa, ensi jouluna lähdetään taas yhdessä.
Siksi ei.