Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko lähteä viikon matkalle tällä kokoonpanolla?

Vierailija
20.05.2010 |

Jos et, niin miksi?

Eli viikon rantalomalle lähdössä sinä, miehesi ja teidän lapsi sekä sinun äitisi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei.

Vierailija
2/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti olisi elossa ja ollaan oltu kaupunkilomalla mies, minä, 4 pientä lasta ja anoppi, siitäkin selvittiin hengissä, vaikka olisin nauttinut enemmän ilman anoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena vuonna ollaan oltu kokoonpanolla mies, minä, 3 lasta ja anoppi ja ihan kivasti sekin on mennyt.

Vierailija
4/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä jaksaisi enää matkustaakaan.

Vierailija
5/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyempiä reissuja ollaan tuollaisella kokoonpanolla tehtykin. lisänä tietysti meidän koirat.

Vierailija
6/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oltiin reissussa seuraavalla kokoonpanolla: minä, mieheni, lapsemme, äitini, isäni, siskoni, siskon mies ja lapset, mieheni äiti ja pikkuveli, siskon miehen äiti, isä ja pikkuveli.

Vierailija
7/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme molemmat vanhemmistani ja he ovat usein mukana reissuillamme.

Vierailija
8/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti on kuollut

Vierailija
9/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten reissataan ihan oman perheen kesken, mutta tultaisiin kyllä toimeen ihan hyvin viikon verran.

Vierailija
10/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies, minä, 3 lasta ja miehen äiti. :=)

Eli tuohan olis ihan piece of cake.

Vierailija
11/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ihan kiva, mutta pyörii nurkissa arkenakin melkein joka päivä. Loma lomana siis. Oma äitini taas, huh, huh. Se on niin älytön stressaamaan, että loma menisi aivan pilalle.

Vierailija
12/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa menemmekin nyt äitini luokse viikoksi lomalle. Jos tuo nyt lasketaan.

Anoppia en kestäisi lomalla viikkoa, sitä kun näkee muutenkin päivittäin.

Vierailija
13/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo vois välillä olla lapsen kanssa, niin me pääsisimme kahdestaan vaikka ravintolaan tms.

Vierailija
14/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi surffata rauhassa päivällä, kun äiti olisi minun ja lasten kanssa rannalla/uima-altaalla tai retkeilemässä. Illalla voisin ulkoilla miehen kanssa kahdenkin kun mummi olisi lasten kanssa!

Ehdotankin heti tuollaista matkaa! Voin maksaa ihan itse, äitinikin.

Vierailija
15/15 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äitini on saanut aivohalvauksen eikä ole missään kunnossa lähtemään mihinkään. Valitettavasti:-(

Muuten käytäisi äidin kanssa varmaan matkoilla joka kesä silloin, kun miehellä ei olisi vielä lomaa. Ja voitais ehkä mennä kaikkikin, mutta mielummin menisin äidin kanssa ilman miestä...

Miehen vanhemmat taas ovat reissanneet meidän kanssa jo neljä ulkomaanmatkaa, ensi jouluna lähdetään taas yhdessä.