Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtui se mitä oon pelännyt, unohdin vauvan

Vierailija
24.01.2009 |

Menin käymään kaupassa ja kun tulin takaisin autolle niin huomaan, että vauva parkuu sydäntäsärkevästi turvakaukalossaan. Olin täydellisesti unohtanut, että mulla on vauva mukana. Onneksi en tehnyt kauhean pitkää kauppareissua ja vauva nukkui varmaan ainakin osan ajasta, koska se oli menomatkan ihan hiljaa takapenkillä. Olisikin pitänyt meteliä niin olisin parkkiksella muistanut ottaa hänet mukaan....Kauhee huono äiti-fiilis. Esikoisen aikaan mä näin painajaisia että unohdan vauvan vaunut jonnekin enkä tiedä mihin oon ne jättänyt. Ei ole edes sitä tekosyytä, että vauva valvoittaisi, koska hän nukkuu hyvin. En ymmärrä, miten voi pätkiä näin pahasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä kauppaan ja auto oli tallissa. Laitoin aina esikoisen turvaistuimeensa jo siellä autotallissa, koska eihän sitä olisi voinut uloskaan autoa peruuttaessa jättää. Kaukalon jätin yleensä ulko-ovemme viereen verannalle, koska autotalli oli niin ahdas, että kaukalon paikoilleen keplotteleminen "pelkääjän" puolelta oli aika hankalaa. Ehdin käydä laittamassa autotallin ovet kiinni ja peruutta auton kadulle, ennen kuin aloin ihmettelemään, että mikäs paketti se tuolla verannalla tönöttää....

Vierailija
22/25 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvanvaunujen kanssa kävelyllä, poikkesi lähikauppaan ja jossain välissä sitten kai vain lähti etsimään jotain hyllyn toiselta puolen. Kaupan ulkopuolella sitten tajusi, että nyt kyllä jotain unohtui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme koko köörillä isossa supermarketissa. Kaksi kärryä, toinen vauvakärry, toiseen kasasimme ostokset. Pienin oli ihan vastasyntynyt. Jossain vaiheessa hieman hajaannuimme (me vanhemmat ja kaikki kolme lasta) ja kun pääsimme kassalle hiukan myöhemmin, tajusimme jotain puuttuvan. Yksi kärry oli jäänyt pakastealtaiden tuntumaan. Vauva siellä nukkui ihan tyytyväisenä - onneksi- Mutta kyllä tunsimme itsemme varsin kauheiksi ihmisiksi.

Vierailija
24/25 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/25 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajamielisyys on ihan normaalia, varsinkin pienten lasten kanssa eläessä.

Mutta onhan se siis todella kamala tilanne jos lapsi unohtuu! Onneksi ei mitään sattunut.

Mä kuulun kyllä useimmiten siihen kastiin jotka hyssyttelee tyhjiä ostoskärrejä kun vauva ei olekaan mukana ollenkaan. Viimeksi tänään kaupassa hilasin kärryjä lähemmäs itseäni jotain tuotetta tutkiessani että vauva on varmasti turvassa...kunnes tajusin että ei mulla mitään vauvaa kärryissä ole, isänsä kanssa kotona se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän