Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intelligender- testi näytti poikaa.. onko luotettava tieto?

Vierailija
20.05.2010 |

Aivan hullaantuneena tekisi mieli mennä ostelemaan vauvalle kaikkea kivaa ja vielä kun tuo testi näytti poikaa niin tietty poika-juttuihin keskittyisin. Onko muilla Intelligender näyttänyt oikein?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja verrata kumpaa näyttää enemmän tyttöjä vai poikia.

Vierailija
2/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko näyttänyt oikein ;) vai onko ihan humpuukia.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää sukupuolen varmasti.

tai sitten ostelette neutraalin värisiä vaatteita yms.

Vierailija
4/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko testi arvannut oikein vai ei. Kaikilla kun ei ole tarvetta mennä lapsivesipunktioon ja aivan turhaahan niin radikaali toimenpide vain sukupuolen selvittämiseksi. Sitä paitsi mitä väliä vaikka raskausaikana osteliski tyttövauvalle vaatteita ja saisikin pojan. Varmasti kavereissa on joku joka saa tytön ja voi tyttövaatteita sinne lahjottaa tai sitten voi huutiksessa myydä. Ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa, eli täällä myös yksi joka vasta odottelee testin saapumista, eilen kun tilasin.

Vierailija
5/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan kaikkia sukupuolitesteja on tehda, mutta en niiden perusteella ostaisi vauvalle vaatetta tms. Kannattaa vaan odottaa ultraa ! :)

Vierailija
6/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minulla on koko raskauden ajan ollut sellainen tyttö-tunne vaikka tuo mieheni on poikaa veikannut. Ultrassa emme kysyneet kun olen hulluna vanhankansan uskomuksiin/testeihin ja kaikkeen vähemmän varmaan. Niin eli olen jo sortunut ostelemaan tyttö-juttuja eli mieheni vaan totesi että osta nyt myös poika-juttuja niin ainakin on joka tapauksessa molempiin sukupuoliin sopivia. Toiveissa olisi useampi lapsi eli ehkä niille käyttöä tulee. Mitenköhän kauan tuo testi on ollut markkinoilla? Ja mitäköhän prosettiluokkaa tuo tuloksen oikeellisuus on? Suosittelen kaikille yhtä hömpille kuin minä saapahan raskausajasta kaiken irti ja jännitys säilyy vieläkin tiiviimpänä loppua kohti:)

ap.

Vierailija
7/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule sorruttua näihin hömppiin :)

Vierailija
8/19 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin testin eBaysta - maksoi jotain 35€ muistaakseni, lähetyksineen. Siinä paketissahan jo sanotaan että testi on leikkimielinen ja kannattaa varmistaa sukupuoli ultrassa ennen kuin maalaa seinät pinkiksi tai siniseksi.

Tein testin rv 12 ja tulos oli poika. Mulla on kuukauden päästä ultra joten siellä ehkä selviää pitikö testi omalla kohdalla paikkansa.

Mä en kyllä pidä tuota testiä mitenkään luotettavana vaan veikkaan että sillä on yhtä hyvät mahdollisuudet kertoa vauvan sukupuoli kuin seuraavalla vastaantulijalla eli 50/50. Olen lukenut netistä paljon kokemuksia ja monella testi on näyttänyt väärin tai jopa niin että esim. rv 12 näyttänyt poikaa, testi toistettu rv 16 ja näyttänyt tyttöä ja ultrassa sitten selvinnyt tyttö tai poika. Eli tulos saattaa vaihdella. Ja jos testi perustuu siihen että se mittaa pissasta "mieshormonin" määrää niin ihmetyttää kun jonkun mies oli tehnyt huvikseen testin ja tulos oli tyttö Väittävät että testi on loppujen lopuksi kallis PH testi. En siitä sitten tiedä, mutten kyllä luota tulokseen vaan odottelen tosiaan mitä ultrassa kerrotaan.

Jos on ylimäärästä rahaa niin voihan toi olla ihan hauska - itse en siihen rahojani enää laittaisi vaikka ultrassa paljastuisikin se poika. Mutta oli tota ihan hauska kokeilla. Enkä lähde arvostelemaan niitä jotka haluavat kokeilla tai eivät halua - jokaisen oma asia ja turha sitä on alkaa tyhmäksi haukkumaan. Lapsellista tekstiä täältä löytää välillä.

Yritän muistaa tulla kertomaan pitikö testi omalla kohdallani paikkansa. Olisi kiva myös kuulla muiden kokemuksia.

Vierailija
9/19 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsopa kiinalainen raskauskalenteri. Meillä pitänyt kaikki 4 paikkansa ja monella muullakin.

Vierailija
10/19 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
11/19 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla pitäs sen kiinalaisen kalenterin mukaan olla tyttö, mutta kyllä tuolla taapertaa ihan selvä poika :) Mun mielestä nämä kaikki testit sun muut ovat ihan höpö höpöä, mutta jokainen saa itse päättää mihin uskoo. Ja jokainen laittakoon rahansa mihin itse haluaa, en mäkään rupee täällä arvostelemaan muita miksi laittaa rahat tupakkaan, vaikka itse en näe siinä mitään järkeä. Joku laittaa rahansa humpuuki raskaustestiin (kuten minä) ja joku tuhlaa ne terveydelle haitalliseen tupakkaan. Kullakin siis huvinsa.

Vierailija
12/19 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ylläolevaan korjaus: "Joku laittaa rahansa humpuuki sukupuolitestiin" ei pitänyt kirjottaa "raskaustestiin", siihen nyt varmaan useammat vauvaa yrittävät laittavatkin rahaa :)

Vierailija
13/19 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tuo testi perustuu?

Siis johonkin pissanäytteeseen, oireisiin tms.?

On se nyt silloin ihan eri asia kuin joku kiinalainen kalenteri, vaikka tuskin 100 %, olisi varmasti paljon suositumpi jos olisi hyvinkin luotettava.

Hauskojahan noi arvuuttelut on, kun ei liian vakavasti ota.

Vierailija
14/19 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miten se "toimii", mutta siis kun virtsaa sekoittaa sellaseen rakeiseen aineeseen joka tulee tuon testin mukaan niin seos muuttuu joko oranssiksi (tyttö) tai vihreäksi (poika). Jossain ovat epäilleet että se on ihan sama kuin hp-testi eli ei kerro lapsen sukupuolesta mitään. Testin keksijät puolestaan väittävät että se on 80% tarkka - mutta koska odottavat patenttia keksinnölle niin eivät ole paljastaneet miten testi toimii, ja mitä nuo rakeet siinä ovat.

Olen lukenut niin paljon kokemuksia joissa testi on ollut väärässä, että paikkansa pitävyys tuntuu olevan sitä 50/50. Ja jos tuo olisi oikeasti näin kotikonstein mahdollista, niin varmaan noita testejä olisi kaupoissa vinot pinot - sen verran uteliaita me odottavat äidit olemme, että kaupaksi varmasti kävisi :)

Mutta saahan näitä huvin vuoksi kokeilla. Ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
15/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hujakoilla hinta. Eli googleta Intelligender - niin löydät nettikaupan.

Vierailija
16/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette te sitten tyhmiä!

Vierailija
17/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ultrankin saa melkein samaan hintaan!

Vierailija
18/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä se on teiltä pois jos muut käyttää ansatsemiaan rahojaan miten haluaa. Tuntuu että noi arvostelijat on juuri niitä keskikalja-makkara ihmisiä joilla kyllä rahaa palaa ja terveys menee kun terassilla kesä istuskellaan.

Meillä ainakin testi osui oikeaan ja minulle raskausaika oli enemmän kuin ainutkertaista että siihen tosiaan satsasin.

Vierailija
19/19 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettää lapsivesipunktioita, muttei sukupuolen selvittämistä varten.

en juo olutta enkä syö makkaraa, terassilla kyllä istun shampanjaa juon. olen myös ollut raskaana 4 kertaa, mutten mitenkään erityisesti siihen satsannut, elin suht normaalia elämää. palkintona 5 tervettä lasta.

mutta mulla lienee oikeus pitää testaajia vähän pimeinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän