Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vissii pient piiloaggressioita kaverin lasta kohtaan

Vierailija
20.05.2010 |

Heräsin ja tajusin millasta unta olin nähny. Näin siis unta et kaveri jätti kaks ja puol vuotiaan mun valvovien silmien alle siks aikaa ku meni sisälle ompelemaan jotain. Alkuun meni ok, mut sit tyttö ampas juoksuun taloo ympäri ja minä perässä mutta juoksi niin kovaa etten saanut kiinni. Vihani kasvoi vaan kunnes pääsin taas talon etupuolelle ja just näin ku kaveri nappas lapsensa syliin. Kun pääsin kohdille lapsi katto mua tosi ivallisesti sylissä ku tulin kohti ja ärisin vaa et hitto mä lyön sua ja kaverini katto kauhuissaan minuu ja yritti viiä lastansa sivummalle kunnes oms äitini tuli väliin ja sanoi et ethän sä lasta voi lyyä. Heitin muka leikiks sit unessa sen et vitsillähän mä vaa, alko vaa ärsyttää et ois voinnu vaiks auton alle juosta.

Siis viha on vahva sana, mut mua niiiin ottaa päähän se kakara ihan oikeessa elämässä. Ymmärrän et se on joku kausi et se on äitin oltava se joka auttaa ja minä en saa edes ostoskärryihin koskea kun "Äiti työntää". Oveakaan en saisi avata tai alkaa itku kun "Äiti avaa". Ja äitihän työntää ja avaa ovia, kerran avasin auton oven ja aloin irrottaa lasta turvavöistä ja huuto oli aivan mahdoton ja kaverini katsoi hyvin syyttävästä minua, et ku äiti halutaan niin miks mun pitää siihen väliin mennä?

Anteeksi oli pakko purkautua, älkää kivittäkö mua koska olen lapseton enkä tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai seurusteletteko te?

Jos oot ihan normikaveri, niin anna sen ipanan olla. Hoitakoot äiti omansa. Ilmeisesti lapsi ei tunne sinua niin läheiseksi, ei siis luota, että saisit häneen koskea tai olla kovin lähellä.

jos tas olet seurustelukumppani, niin rivakasti tutustumaan paremmin lapseen, että luottamus syntyy.

Vierailija
2/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi antaa noin paljon periksi. Avaat vaan reippaasti niitä ovia ym. etkä välitä huudosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pentu tulee saamaan kaikessa muussakin periksi tuolla tavalla, ja saa pomottaa aikuisia ihmisiä miten haluaa, niin enpä kyllä halua kuvitellakkaan minkälainen ihminen hänestä kasvaa..

Vierailija
4/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on 2-vuotias lapsi! Tuo ap ei ole lapsen läheinen, joten miksi ihmeessä lapsen pitäisi luottaa häneen? Kyseessä ei ole esim isä, jollain touhu olisi pomottamista, vaan vieras ihminen. On aivan ok ettei 2v luota vieraisiin ihmisiin, eikä pidäkään luottaa. Lapsi varmasti vaistoaa ap:n vihamielisyyden ja pelkää.

Vierailija
5/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ei pitäisi koskaan ottaa henkilökohtaisesti lapsien tekemisiä tai sanomisia.

Kasvatus ja opastus tulisi olla tunteetonta. Suuttumusta ei olisi hyvä näyttää vaan oikeaa esimerkkiä.

Vierailija
6/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla persoonallisuushäiriö?

Täsmää nimittäin hyvin erääseen tuttuun jolle diagnosoitiin persoonallisuushäiriö. Ei kyennyt hallitsemaan tunteitaan ja saattoi tuntea vihaa ja suuttumusta lapsiin, eläimiin...

Vierailija
7/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ei pitäisi koskaan ottaa henkilökohtaisesti lapsien tekemisiä tai sanomisia.

Kasvatus ja opastus tulisi olla tunteetonta. Suuttumusta ei olisi hyvä näyttää vaan oikeaa esimerkkiä.

Kuinkahan monella tuo oikeasti onnistuu? Onnistuuko sulla?

Vierailija
8/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmää nimittäin hyvin erääseen tuttuun jolle diagnosoitiin persoonallisuushäiriö. Ei kyennyt hallitsemaan tunteitaan ja saattoi tuntea vihaa ja suuttumusta lapsiin, eläimiin...

kun suutun meidän murrosikäiselle koiralla, joka ei tottele? Suutuin myös kummipojalle, kun se oli kylässä, ja joka ikisestä asiasta piti vängätä (ollaan siis todella läheisiä, mä olen vähän niin kuin pojan kolmas vanhempi)?

Vierailija
9/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi tai eläin voi todellakaan olla henkisesti ylitsepääsemätön vastus. Lasta voi ohjata älyllä.

Lapsen oikkuja on helppo ymmärtää ellei itse ole lapsi.

Tästä voisi vetää johtopäätöksen että te olette henkisesti vielä lapsia.

Vierailija
10/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suutun meidän murrosikäiselle koiralla, joka ei tottele? Suutuin myös kummipojalle, kun se oli kylässä, ja joka ikisestä asiasta piti vängätä (ollaan siis todella läheisiä, mä olen vähän niin kuin pojan kolmas vanhempi)?

Vierailija
11/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä oikuttelu on hyvin tavallista ja siihen ei pidä mennä mukaan.

Herran tähden, jos lapsi kieltää ettei toinen saa edes avata ovea vaan äidin pitää se tehdä, niin ei tuollaiseen pomottamiseen todellakaan pidä suostua.

Eri juttu jossain intiimimmässä jutussa, vaikka vessa-asiointi, mutta jostain oven avaamisesta huutaessa ei todellaakaan tarvitse noudattaa pikkutyrannin vaatimusta.

Vierailija
12/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi tai eläin voi todellakaan olla henkisesti ylitsepääsemätön vastus. Lasta voi ohjata älyllä.

jotka joskus suuttuu lapselle tai eläimelle ovat henkisesti lapsia. Selvä. Mun tuttavapiirin aikuiset taitavat siis olla järjestään henkisesti lapsia. Kiitos diagnoosista, ehkäpä pääsen avullasi kasvamaan Aikuiseksi Ihmiseksi (TM).

Vierailija
13/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisen ihmisen pitäis olla robotti?

Kannattaisiko sinun tutustua roboteknologiaan ennenkuin vastailet jotain noin typerää.

Aikuisen ei tulisi koskaan vihata lapsia tai edes alkaa riitelemään lapsen kanssa. Lasten kanssa ei neuvotella.

Minkä ikäisiä te oikein olette?

T: 11cm mies

Vierailija
14/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hankittu alkoholinkäytöllä nuoruudessa tai primääri ajassa.

Sen huomaa vain sivullinen, itse ei niitä huomaa.

Aikuinen korkeintaan hymähtää lapselle. Aikuinen ei tunne vihaa lapsia kohtaan. Se ei ole tervettä. Jos kykenette vähäänkään seuraamaan itsejänne ulkopuolelta ja lukemaan oman henkilöhahmonne luonnetta ja käsikirjoitusta niin pidättekö itsestänne?

Minä en pidä lapsien vihaajista tai lapsille huutajista. Tälläinen reaktio on terve, terveelle aikuiselle. Tämän takia opastan teitä nyt.

jotka joskus suuttuu lapselle tai eläimelle ovat henkisesti lapsia. Selvä. Mun tuttavapiirin aikuiset taitavat siis olla järjestään henkisesti lapsia. Kiitos diagnoosista, ehkäpä pääsen avullasi kasvamaan Aikuiseksi Ihmiseksi (TM).

Vierailija
15/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opasta meitä!!!

Aikuinen korkeintaan hymähtää lapselle. Aikuinen ei tunne vihaa lapsia kohtaan. Se ei ole tervettä. Jos kykenette vähäänkään seuraamaan itsejänne ulkopuolelta ja lukemaan oman henkilöhahmonne luonnetta ja käsikirjoitusta niin pidättekö itsestänne?

Minä en pidä lapsien vihaajista tai lapsille huutajista. Tälläinen reaktio on terve, terveelle aikuiselle. Tämän takia opastan teitä nyt.

Vierailija
16/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr 11cm phill Opasta meitä!!!

Todela epäkypsää käytöstä. Voisitteko olla välillä vitsailematta. Nämä ovat vakavia asioita.

Vierailija
17/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ketään tenava ole käyttäytynyt noin, eikä tule käyttäytymäänkään. Äitinsä tekee ihan väärin, kun antaa kaiken periksi.

Sen lapsenkin on hyvä huomata että siitä ei rikki mene, vaikka asiat ei mene kuten on toivottu.

Ja naurettavia nämä AV:n diagnoosit parin lauseen perusteella...

Vierailija
18/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun tutustua roboteknologiaan ennenkuin vastailet jotain noin typerää.

Aikuisen ei tulisi koskaan vihata lapsia tai edes alkaa riitelemään lapsen kanssa. Lasten kanssa ei neuvotella.

sä vänkäät täällä huvikses asioista, mutta vastaanpa nyt silti.

Meidän kulttuurissamme usein verrataan ihmistä ja robottia keskenään, ja sillä haetaan takaa sitä, että ihmisellä on tunteet, toisin kuin robotilla. Robottia pidetään mekaanisena, mutta kuitenkin jollain tavalla ihmisen kaltaisena - hyvä esimerkki tästä on se, että golem-legendat ja scifi-henkiset robottitarinat voidaan rinnastaa toisiinsa (esim. http://en.wikipedia.org/wiki/R.U.R._(Rossum%27s_Universal_Robots)

Ei tietenkään pitäisi alkaa riidellä lapsen kanssa, taikka suuttua, mutta niin joskus käy, ja se on aika inhimillistä. Kykenetkö ymmärtämään tämän?

Vierailija
19/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että joku ihminen on oikeasti sitä mieltä, että lapselle suuttuminen ja sille huutaminen on jotenkin rakentavaa tai kivaa? Ei ole. Mutta kun kaikki eivät ole ihmisenä täydellisiä, esim. minä. Onneksi sinä taidat olla, tiedänpähän ainakin kenestä ottaa mallia.

Vierailija
20/23 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä vänkäät täällä huvikses asioista, mutta vastaanpa nyt silti.

Meidän kulttuurissamme usein verrataan ihmistä ja robottia keskenään, ja sillä haetaan takaa sitä, että ihmisellä on tunteet, toisin kuin robotilla. Robottia pidetään mekaanisena, mutta kuitenkin jollain tavalla ihmisen kaltaisena - hyvä esimerkki tästä on se, että golem-legendat ja scifi-henkiset robottitarinat voidaan rinnastaa toisiinsa (esim. <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/R.U.R._" alt="http://en.wikipedia.org/wiki/R.U.R._">http://en.wikipedia.org/wiki/R.U.R._</a&gt;(Rossum%27s_Universal_Robots)

Ei tietenkään pitäisi alkaa riidellä lapsen kanssa, taikka suuttua, mutta niin joskus käy, ja se on aika inhimillistä. Kykenetkö ymmärtämään tämän?

Pyrkisit parantamaan itseäsi paremmaksi. Et aseta itsellesi tavotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä