Syöttekö hedelmiä?
Kommentit (16)
Päärynät maistuvat todella hyvälle ja syön niitä melkein kilon päivässä.
Syön alkutalvesta appelsiineja kun ne on hyviä. Omenia syön syksyllä, jos sato on hyvä ja omenapuun omistajat tarjoo niitä.
En hirveästi välitä makeasta.
Vierailija kirjoitti:
Syön alkutalvesta appelsiineja kun ne on hyviä. Omenia syön syksyllä, jos sato on hyvä ja omenapuun omistajat tarjoo niitä.
En hirveästi välitä makeasta.
Jotkut sanoo, että se hedelmissä oleva sokeri ei oikeastaan edes ole sokeria :D:D
Tämä on yksityisasia! Ei tollasta saa kysyä!!!
Hyvin vähän. Eivät ole niin hyviä, että jaksaisin nähdä kuorimisen vaivan. Esim. appelsiini. ensin nyhjäät viisi minuuttia että saat sen paksun kuoren irti (pahimmassa tapauksessa tirskautat hedelmämehua silmään), toiset viisi minuuttia nyhdät sitä valkoista paskaa irti kuoresta ja sitten se hedelmä onkin joku kuivakka, puumainen, liian kirpeä tai mauton.
Vihaan myös sitä, kun hedelmämehua valuu sormille ja suupieliin, sottaista ja tahmeaa.
Syön satunnaisesti hedelmiä, joita ei tarvitse kuoria. Ja banaaneja. Muutamia kuussa.
Toki. Sitruunahedelmiä enimmäkseen allergioiden vuoksi sekä välillä banaania smoothiessa. Parista-kolmesta appelsiinista tulee jo täyteen se kuuluisa "puoli kiloa päivässä".
Syömme. Tuoreena, ei sokeriliemessä.
Hedelmä per päivä, lisäksi marjoja.
Kyllä pitää syödä sekä hedelmiä ja vihanneksia myös talvella että saa vitamiineja ja pysyy pirteänä että jaksaa hakea töitä, odotan innolla veriappelsiinien tuloa kauppoihin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää syödä sekä hedelmiä ja vihanneksia myös talvella että saa vitamiineja ja pysyy pirteänä että jaksaa hakea töitä, odotan innolla veriappelsiinien tuloa kauppoihin!
Mitäköhän muita vitamiineJA sinä kuvittelet hedelmistä ja vihanneksista saavasi kuin C-vitamiinia? Sitä saa myös muuten myös purkista.
Onko tämä taas joku päävikaisten ketju, johon tullaan luettelemaan: minä syön luumuja sitten minä syön appellsssssiineja sitten minä syön kesällä omppuja ja sitten minä syön joskus sitruunan......
En syö hedelmiä juuri ollenkaan, mutta olen kasvissyöjä ja syön monipuolisesti vihanneksia ja juureksia päivittäin.
Yksi omena joka päivä. Joskus jopa kaksi kun tulee himo.
Vierailija kirjoitti:
Syömme. Tuoreena, ei sokeriliemessä.
Sokeria riittää hedelmissä ilman liemiäkin.
Iso hedelmäsalaatti jääkaapissa!