Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hellyyden- ja kosketuksenkaipuunsa todella tyydyttää kenen tahansa mukavan ihmisen kanssa?

Vierailija
19.05.2010 |

Jos rakastaa omaa puolisoaan, muttei saa tältä kosketusta ja hellyyttä ja joku yhteys puuttuu. Voiko sen silloin saada joltain mieheltä, joka on sinuun ihastunut, mutta joka on sulle vain komea ja miellyttävä seuralainen?

Ei pliis vastauksia, että puhu miehesi kanssa ym.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

superhellyydenkipeä ja on miehiä ystäväpiirissä kenen kanssa halitaan, silitellään, pussaillaan ja hellitään. Mutta että olisi vain näiden armoilla niin ei onnistuisi. Haluan elää parisuhteessa missä on hellyyttä ja rakkautta, en ihan oikeesti voi nähdä toisenlaista parisuhdetta joka toimisi..

Vierailija
2/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse suhteessa jossa miestäni kyllä rakastan mutta fyysistä halua ei ole mulla häntä kohtaan.

uskoisin että voisin hyvinkin olla suhteessa parin kolmen miehen kanssa, jokaisen kanssa vähän eri mielellä.

vaan en siis ole, koska tuo taas vaatisi myös mieheltä tiettyä luonnetta, ja parisuhteessa on mielestäni mentävä tiukemman puoliskon periaatteiden mukaan.

Vierailija
4/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läheisyydentunteen tyyydyttämiseen vaikkei tätä rakastaisikaan?

Mitä täytyisi tuntea rakastajaansa kohtaan, jotta se onnistuisi?

ap

Vierailija
5/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hitasti ämpiävä, et en todellakaan saa kaikkien naapurin erkkien ja tuttava Tomppien halailusta minkään näköisiä kiksejä.

Jos tosin rakastajan on itselleen ottanut, niin silloin kai tunnetasollakin saa jotain tyydytystä tilanteesta eikä vaan fyysistä panopuuna oloa

Vierailija
6/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä hellyyden ja kosketuksen kaipuuseeni lääkettä vaikka mistä, mutta se ei ole seksuaalista. Esim. työkaverien kesken osoitetaan usein hellyyttä vaikkapa halausten, hartiahieronnan tai ihan vain yleisen huomioinnin muodossa, mutta ei se tarkoita että haluaisin ketään niistä rakastajaksi. Saan myös erittäin paljon nautintoa omien lasteni halailusta ja hyvänä pitämisestä, ihan fyysisestikin musta on aivan ihanaa vaikka pussata pikkulapsen sametinpehmeää poskea. Mutta ei se mihinkään seksuaalisiin turhautumiin auttaisi.

Mun tilanteeni siis on se, että seksiä en kaipaa yhtään, miehen kanssa olemme tällä hetkellä enimmäkseen kavereita ja vanhempia, emme rakastavaisia. Silloin harvoin kun seksiä on, se on lähinnä ystävällistä, ei niinkään kiihkeää.

Vierailija
7/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rakastaja lyhyen aikaa juuri siksi, etten saanut mieheltäni hellyyttä ja kosketusta tarpeeksi. Ajattelin rakastajan paikkaavan tämän ongelman, mutta aika pian huomasin, etten saanut rakastajan pitämisestä mitään muuta kuin huonon omatunnon. Mieheni kyllä tiesi rakastajasta, hänelle siinä ei ollut mitään ongelmaa, mutta mulle oli. Lopulta sanoin niin miehelleni kuin rakastajalleni, ettei tästä mitään tule, minä en pysty siihen, että minä haluan parisuhteen, jossa on seksuaalista läheisyyttä sekä ei-seksuaalista hellyyttää ja läheisyyttä. Rakastajalta sain kyllä kumpaakin, kun mieheltäni sain pelkästään seksuaalista läheisyyttä, mutta rakastajan kanssa koin, että jouduin tavallaan maksamaan sen ei-seksuaalisen läheisyyden ja hellyyden harrastamalla seksiä hänen kanssaan.

En siis suosittele, en alkuunkaan.