Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa elämää eläisit mieluummin 30-40 vuotiaana?

Vierailija
19.05.2010 |

a) ydinperhe, mies ja vaimo ja yhteiset lapset, suhteena kaveruus, ei rakkautta eikä intohimoa. Paljon yksin, keskityt lapsiin ja töihin ja omiin harrastuksiin ajan puitteissa. Taloudellisesti turvallista, omakotitalo. Elämä helppoa mutta tyhjää kumppanin 'puuttumisen' vuoksi.

b)uusperhe, mies ja vaimo, molemmilla edellisestä liitosta lapsia, jotka asuvat vuoroin teillä, vuoroin exillä. Rakkautta ja läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja täydellistä seksiä. Taloudellisesti kädestä suuhun, suuremmat menoerät aiheuttavat tuskaa, rivitaloasunto. Elämä ihanaa kumppanin kanssa, mutta muiden asioiden (nuivat exät) vuoksi elämä joskus kovasti sovittelemista.

Kumpaa eläisit????

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan ymmärtää.

Vierailija
2/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ydinperheessä jossa rakkautta ja läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta ja loistavaa seksiä. TAloudellisesti erittäin turvallista elämää, isossa ok-talossa.

Miksi vaihtaisin elämäni kumpaankaan tuollaiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen a:n.

Ja syynä on se, että kun opiskelun, nuoruuden ja aloilleen asettumisen jälkeen vihdoin on saanut elämäänsä hieman pysyvyyttä ja jonkinlaista rauhaa, niin en yhtään jaksaisi tähän jotain uusperhekuvioita. En halua elää koko elämääni niin, että koko ajan on jotain säätämistä ja epävarmuutta.

Eri asia varmaan olisi, jos olisin perustanut perheen jo parikymppisenä ja elänyt sitä vakiintunutta perhe-elämää 20-vuotiaasta kolmekymppiseksi. Mutta kun en elänyt, vaan se oli nuoruutta, matkustelua, muuttamista joka vuosi, uusia kavereita, uusia ympyröitä, jne. Nyt nautin 37-vuotiaana tästä pysyvyydestä ja "tylsyydestä".

Vierailija
4/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatisin miestä vähentämään töitä.

Vierailija
5/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimo häviää tossa b vaihtoehdossakin jossain välissä. Taloudellinen vakaus merkitsee itselleni sen verran paljon, etten vaihtaisi sitä edes täydelliseen seksiin. Sori vaan. Enkä haluaisi uusperhejuttuja ja lasten rampaaamista edes takaisin.

Vierailija
6/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisena sitten vaihtoehto A kiitos.

Vierailija
7/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeäkään miettimättä vastaan A.

Vierailija
8/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekisin töitä paremman seksin eteen ;-)

Vierailija
9/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekisin töitä paremman seksin eteen ;-)

Vierailija
10/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuohon on paljon helpompi tehdä parannuksia asiaan kuin B-vaihtoehtoon.

Mun astuessa jommassa kummassa noissa tapauksissa sen vaimon saappaisiin, niin johan lähtisi asiat rullaamaan! :)

Vierailija
11/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt A elämää ja nyt elän B, ja olen paljon tyytyväisempi.

Vierailija
12/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämä muuten on läheisten laittamista inhottaviin muotteihin. Mieluummin tuttu, turvallinen ja vähän tylsä liitto, jossa paljon elämää ja välittämistä kuin uusperhe, jossa vain mies ja nainen voivat hyvin, lapsilla paha olo.

Vierailija
13/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen pystynyt yhdistämään molemmista parhaat puolet :) Siis ihana ydinperhe ja parisuhde ja hyvä talous.

Vierailija
14/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiska nelikymppinen enkä jaksa säätää mitään ex ja viikonloppulapsijuttuja. Jos eron otan niin sitten viisikymppisenä, kun lapset lähes aikuisia.

Vierailija
15/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ydinperhe, paljon rakkautta, tilava rivari, rahaa tarpeeksi käytössä, seuraa, seksiä ja saunailtoja puolison kanssa.

t. en valita 40-v.

Vierailija
16/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en olekaan koskaan perustanut seksistä.

Vierailija
17/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihanalta sekä aikuisten että lasten kannalta, seksi ei ole mulle se kaikkein tärkein juttu, enää :)

Vierailija
18/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole epäilystäkään

Vierailija
19/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten B. Ja sellainen elämä mulle onkin tulossa enkä ole koskaan tavallisessä ydinperheessä elänytkään. Exä jätti yksin juuri ennen lapsemme syntymää ja olen siitä lähtien asunut yksin, lasten kanssa. Sain myöhemmin toisen lapsen poikaystäväni kanssa jonka kanssa olen nyt seurustellut pari vuotta muttemme asu yhdessä. Hänelläkin on lapsi edellisestä liitosta joten uusperhe meistä on tulossa kun joskus muutamme yhteen. Ja molempien exät on todella nuivia joten se ei ainakaan tule helpottamaan elämää. Mutta miestä en vaihtaisi keneenkään muuhun vaikka aina haaveilinkin normaalista ydinperheestä. Pääasia että kaikki ovat onnellisia miten sitten elävätkin.

Vierailija
20/55 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koettaisin löytää parisuhteeseen rakkautta ja intohimoa parisuhdeterapian ja muiden apukeinojen kautta. En ikinä halua uusperhe elämään.

Taisi ap:lle tulla shokkina A enemmistö.