Tajusin just että olen roikkunut av:lla VUODEN!! :D
Vuosi sitten löysin jostain tänne, ihmettelin omituisia aiheita, luin silloin tällöin jonkun otsikon (esim. lestadiolaisen väsyneen perheenäidin kirjoituksen muistan), sitten uskalsin kompatakin jotain (nimikyselyä muistaakseni) ja vähitellen aloin käymään monta kertaa päivässä pääasiassa lukemassa juttuja. En tiedä kannattiko. Olisin ehkä onnellisempi, jos en tietäisi muiden naisten ajatusmaailmasta näin paljon. :)
Kommentit (17)
Minulla taitaa tulla täyteen kohta kymmenen vuotta. Välillä olin poissa mutta onneksi löysin tänne takaisin.
vuodesta 2002!
Ekaks kanssa huuli pyöreänä ihmettelin näitä juttuja, sitten näihin tottui, ja lopulta sitä sujuvasti ottaa kantaa melkein mihin hyvänsä. Provoilemaan en sentään varsinaisesti ole vielä sortunut, tosin hieman on tullut muunneltua totuutta joissain ketjuissa. Pitäisi varmaan jättää tää palsta ennen kuin korruptoituu kokonaan..
sen jälkeen ainakin 2 kertaa on systeemi muuttunut ja aina ollut melkoinen huuto että "vanha takas!"
Tervetuloa vaan tänne roikkumaan! Itselläni taitaa tulla jo 10 vuotta täyteen.
käyn lähes päivittäin.
Vanhan vauvan aikaan roikuin täällä myös, chatissa olin usein. Sitten tuli kyllästymnen muutamaksi vuodeksi, kunnes siis löysin tieni tänne uudestaan viisi vuotta sitten :)
pääsin sanomaan miehelle, että just noita sivuja (tosin en sitä ketjua) minäkin luen! Muille en kehtaisi sanoa, koska täällä käyminen on aika noloa. ;)
t. ap
onnistun välillä pitämään parin viikon taukoja, onneksi! :)
Edelleen roikun tässä mukana, mutta miksi, oi, miksi? Vapauttakaa minut! :)
Enää en onneksi varsinaisesti roiku täällä ja oon pitänyt pitkiä taukoja. Tää on vähän niin kuin joku seiskan lukeminen tai BB:n katsominen. Aina välillä tekee mieli kurkata, mutta kenellekään ei kehtaisi tunnustaa...
lähtien kun niitä v**unkuvalinkkejä alako ilmestymään
Äitien palstako tämä silloin oli..? =)
Muistan vieläkin maito-Marin, sitä kiusattiin täällä urakalla=)
kohtalotovereita ollaan! Hankittaisko yhdessä elämä ;)