Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kierukkaa jo irronnut - mikä neuvoksi?

Vierailija
18.05.2010 |

Olivat eri lääkärien laittamia eikä kyse ollut mistään ammattitaidottomista puoskareista. Kohtuni kuulemma on voimakkaasti supisteleva ja siksi työntää vierasesineen pois. Onko muilla käynyt näin? Vaihdoitteko ehkäisyä ja jos niin mihin? Alkaa olla vaihtoehdot vähissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vaihtoehtoja, pillerit, minipillerit, ehkäisykapseli, pistokset ja kondomi ainakin.

Vierailija
2/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit eivät minulle ole koskaan sopineet, kondomin kanssa emme ole välittäneet tuhertaa ja kaikessa muussa melkein on sitä hormonia jonka vuoksi pillerit eivät sopineet. Jonkin aikaa käytimme ehkäisypuikkoja, kunnes tahdoimme vielä yhden lapsen lisää. Kolmas lapsi jäi viimeiseksi ja sen jälkeen teetin sterilisaation ja olen todella tyytyväinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tuntua jotain "ylimääräistä".

En voi käyttää pillereitä, eikä kondomikaan houkuttelisi. Harmittaa hirveästi, kun kierukka olisi ollut niin helppo. Kyse oli vieläpä hormonikierukasta, joten ei ollut aivan halpakaan kokeilu.

ap

Vierailija
4/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle onneksi pillerit toimii ihan hyvin, ei sivuoireita juurikaan, mutta sterilaatio houkuttaa silti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä