Muuttoni Tahitille etenee
Heitin kaikki talvivaatteet roskikseen. Nyt ei tarkene kesävaatteissa enää ulkona olla, joten pian on pakko hypätä lentokoneeseen. Tai sitten jäätyä hengiltä tuonne. Ensiviikolla tulee Kelan rahat ja juuri riittää lentolippuun. Mutta eipä siellä lämpöisessä rahaa tarvitse. Kalastelee ja poimii hedelmät suoraan puusta.
Kommentit (10)
Jäädy hengiltä, et sä ap mihinkään ole lähdössä. Ehkä ostamaan lähikaupasta keskikuraa.
Toivottavasti tupakoit, koko saari haisi iljettävästi röökille.
Vierailija wrote:
connaissez-vous le français?
Osaan muutaman sanan ranskaa. Äkkiä sitä oppii. Myös tahitia osaan jo kolme sanaa. Muuten viittoilee.
Ap
Olen käynyt tahitilla. Siellä ei kauheesti ole töitä tarjolla joten ei tienaa rahaa. On siellä lämmintä ja se on paratiisi mutta tekemistä siellä ei kauheasti ole jos et halua sukeltaa vuoden jokaisena päivänä.
Mm tästä videosta olen opiskellut paikallista kieltä. Olen opetellut sanat ulkoa. En tosin vielä tiedä mitä ne sanat tarkoittaa.
Ap
Vierailija wrote:
Olen käynyt tahitilla. Siellä ei kauheesti ole töitä tarjolla joten ei tienaa rahaa. On siellä lämmintä ja se on paratiisi mutta tekemistä siellä ei kauheasti ole jos et halua sukeltaa vuoden jokaisena päivänä.
Eipä sitä tekemistä ole Suomessakaan työttömänä.
Ja zip code oli mikä?