Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuika paljon syöt herkkuja päivässä?

Vierailija
18.05.2010 |

ja näkyykö se painossasi? itse tuntuu, että ihan joka päivä on pakko saada makeaa, suklaata, jätksiä tms. ja tämän vuoksi painonpudotus on vaikeaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokus menee kuukausia, että syön joka päivä ja paljon. Karkkia ja suklaata ja keksejä ja myös leivon kaikkee hyvää.

Mut sit välillä otan viikon-parin kurinpalautuksen enkä syö yhtään.

painoindeksi on noin 23

Vierailija
2/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168/64 eli en varsinaisesti ylipainoinen, mutta 4-5 kg olis vara pudottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia/suklaata en syö ollenkaan.

Pullaa/jätskiä ehkä kerran viikossa tai kahdessa.

Pitsaa tai muuta roskaruokaa ehkä kerran viikossa.

Sipsiä/poppareita ehkä kerran kahdessa viikossa.

163/53

Vierailija
4/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on mennyt päikkäreille, keitän kahvit ja otan pakkasesta kotipullan. Tästä tavasta mä en pääse eroon, mut toisaalta mun painonpudotus ei ole yhdestä veteen tehdystä pullasta kiinni vaan siitä että syön liian vähän kasviksia ja proteiinia ja annoskoot on liian isoja. Kesällä tekee mieli jäätelöä joka päivä mut sitä syön kerran-kahdesti viikossa.

Vierailija
5/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jos on tarjolla kylässä nenän edessä, mutta minusta aikuinen terveellisesti syövä ihminen ei herkkuja kaipaa. Karkit on lapsille.

Vierailija
6/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suklaapatukan tai muutaman karkin. Viikonloppuisin puoli pussia sipsejä ja vähän enemmän karkkia.

Lisäksi rakastan kovia kypsytettyjä juustoja ja punaviiniä.

Leivonnaisia tai jätskiä menee kerta viikkoon, pitsaa tai hampurilaisia kerran kuussa.

Paino-ongelmia ei ole, koska urheilen ja kulutan paljon. Mitat 170cm/61kg.

Vierailija
7/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on 24 eli ihan ok. Vyötärö on myös ok.

Liikun todella paljon.

Aamulla aloitan leivonnaisilla ja kahvikermalla. 12 lähden kauppaan ja ostan päivän ostokset. Matkalle ostan yhden ison karkkipussin tai suklaalevyn.

Teen kanawokin riisillä. Jota syön pitkin päivää.

Otan kahvit ja leivokset.

Illalla kolmisen pulloa olutta ja karkkipussi.

Liikun erittäin paljon joten painoni ei nouse. Tarkoituksena olisi pudottaa vähän rasvaprosenttia alespäin ja jatkaa samalla ruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt tilanne on 0. Eli en saa lisää painoa enkä menetä painoa.

Vierailija
8/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitenkään voi saada rasvaprosenttiasi alemmaksi.

Painoindeksi on 24 eli ihan ok. Vyötärö on myös ok. Liikun todella paljon. Aamulla aloitan leivonnaisilla ja kahvikermalla. 12 lähden kauppaan ja ostan päivän ostokset. Matkalle ostan yhden ison karkkipussin tai suklaalevyn. Teen kanawokin riisillä. Jota syön pitkin päivää. Otan kahvit ja leivokset. Illalla kolmisen pulloa olutta ja karkkipussi. Liikun erittäin paljon joten painoni ei nouse. Tarkoituksena olisi pudottaa vähän rasvaprosenttia alespäin ja jatkaa samalla ruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt tilanne on 0. Eli en saa lisää painoa enkä menetä painoa.

Vierailija
9/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin litran maitoa päivässä ja se kana jota syön päivittäin. Päivässä menee kanaa 600g, joka riittää minulle päivittäiseksi proteiiniksi.

Rasvaprosenttia lasken jättämällä karkit ja lisäämällä päivän liikuntaa 6h. Menee noin 2kk. Olen tehnyt sen ennenkin. Sitten nautiskelen herkuista kuten ennenkin.

et mitenkään voi saada rasvaprosenttiasi alemmaksi.

Painoindeksi on 24 eli ihan ok. Vyötärö on myös ok. Liikun todella paljon. Aamulla aloitan leivonnaisilla ja kahvikermalla. 12 lähden kauppaan ja ostan päivän ostokset. Matkalle ostan yhden ison karkkipussin tai suklaalevyn. Teen kanawokin riisillä. Jota syön pitkin päivää. Otan kahvit ja leivokset. Illalla kolmisen pulloa olutta ja karkkipussi. Liikun erittäin paljon joten painoni ei nouse. Tarkoituksena olisi pudottaa vähän rasvaprosenttia alespäin ja jatkaa samalla ruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt tilanne on 0. Eli en saa lisää painoa enkä menetä painoa.

Vierailija
10/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ap:n painonpudotuksen kanssa onkin juuri tuo, kun pitää kysyä paljonko herkkuja PÄIVÄSSÄ! Ei kai niitä ole tarkoitus joka päivä syödä, varsinkin jos on painon kanssa ongelmia. Vaihda ainakin suklaa tummaan suklaaseen, muutama pala päivässä riittää. Jäätelön tilallekin mieluummin smoothie tai sorbetti, kermajäätelöä voi sitten syödä joskus hyvällä omalla tunnolla kun ei jatkuvasti mussuta.

ns. vegaanijäätelö syntyy jäädytetystä banaanista, riittävästi sekoittamalla siitä tulee oikein hyvin tavalliselle sekasyöjällekin kelpaava jäätelön korvike, banskujäätelöä voi myös maustaa eri tavoilla.

Vierailija
11/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sama otatteko liikaa proteiinia vai hiilihydraattia. Kun tarve on ylitetty se jää vyötärölle. Oli sitten hiilihydraattia tai proteiinia. Proteiini muuttuu rasvaksi.

Vierailija
12/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkahvin kanssa syön pienen keksin ja illalla pari-kolme karkkia. Pari kertaa viikossa tulee karkkien tilalla syötyä jäätelöä (yksi normaalikokoinen tikku tai tuutti). Viikonloppuna herkuttelen, silloin menee pussillinen karkkia ja suklaalevy (jaettuna molemmille päivälle) ja usein vähän jotain suolaista lisäksi.

Kylässä (ehkä kerran tai kaksi kahdessa viikossa) syön kahvipöydässä mitä tarjolla on.

Ei näy painossa (BMI 18,7). Syön muuten terveellisesti (vahva aamupala ja yksi lämmin ruoka kasvispainotteista kotiruokaa), en syö roskaruokaa enkä käytä alkoholia. Urheilen 5-6 kertaa viikossa.

Vierailija
13/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ap:n painonpudotuksen kanssa onkin juuri tuo, kun pitää kysyä paljonko herkkuja PÄIVÄSSÄ! Ei kai niitä ole tarkoitus joka päivä syödä, varsinkin jos on painon kanssa ongelmia. Vaihda ainakin suklaa tummaan suklaaseen, muutama pala päivässä riittää. Jäätelön tilallekin mieluummin smoothie tai sorbetti, kermajäätelöä voi sitten syödä joskus hyvällä omalla tunnolla kun ei jatkuvasti mussuta.

ns. vegaanijäätelö syntyy jäädytetystä banaanista, riittävästi sekoittamalla siitä tulee oikein hyvin tavalliselle sekasyöjällekin kelpaava jäätelön korvike, banskujäätelöä voi myös maustaa eri tavoilla.

Vierailija
14/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen lihava.

Vierailija
15/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli tyypistä, joka syö päivittäin karkkipussin, suklaalevyn ja kolme olutta... Kyllä noista jonkin osan suo vaihtavan proteiinipitoiseen ruokaan...

Se on aivan sama otatteko liikaa proteiinia vai hiilihydraattia. Kun tarve on ylitetty se jää vyötärölle. Oli sitten hiilihydraattia tai proteiinia. Proteiini muuttuu rasvaksi.

Vierailija
16/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli tyypistä, joka syö päivittäin karkkipussin, suklaalevyn ja kolme olutta... Kyllä noista jonkin osan suo vaihtavan proteiinipitoiseen ruokaan...

Et nyt taida ymmärtää mistään mitään. Olet lukenut jotain lööperiä ja uskot siihen.

Hän kuluttaa kaiken hiilihydraatin kertomansa mukaan ja syö kanaakin 600g eli omaan tarpeeseensa. Mitä sinä nyt mussutat?

Vierailija
17/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on 24 eli ihan ok. Vyötärö on myös ok.

Liikun todella paljon.

Aamulla aloitan leivonnaisilla ja kahvikermalla. 12 lähden kauppaan ja ostan päivän ostokset. Matkalle ostan yhden ison karkkipussin tai suklaalevyn.

Teen kanawokin riisillä. Jota syön pitkin päivää.

Otan kahvit ja leivokset.

Illalla kolmisen pulloa olutta ja karkkipussi.

Liikun erittäin paljon joten painoni ei nouse. Tarkoituksena olisi pudottaa vähän rasvaprosenttia alespäin ja jatkaa samalla ruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt tilanne on 0. Eli en saa lisää painoa enkä menetä painoa.

Mahtava kulutus sinulla.

Vierailija
18/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin hirveä hiilarihiiri ja söin joka päivä hirveät määrät herkkuja. Painossa se ei näkynyt, mutta olo oli karmea, masentunut ja ahdistunut. Nyt kun karppaan, entisiä herkkuja ei enää tee mieli. Mulla on aivan uudet, terveelliset herkut nyt. :)

Vierailija
19/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jut mitä lystää, varsinkin jätskiä näin kuumilla ilmoilla. Ja näkyy, mutta samapa tuo, nautin elämästä, kohtuuden rajoissa kuitenkin :))

Vierailija
20/29 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin hirveä hiilarihiiri ja söin joka päivä hirveät määrät herkkuja. Painossa se ei näkynyt, mutta olo oli karmea, masentunut ja ahdistunut. Nyt kun karppaan, entisiä herkkuja ei enää tee mieli. Mulla on aivan uudet, terveelliset herkut nyt. :)

Minulla tulee vaaleasta vehnästä energinen olo. Sokeria kahviin runsaasti niin jaksaa juosta ja käydä salilla.

Ette ole tainneet urheilla laisinkaan noina hiilarihiiri aikoina?

Kyllä minun pitää toistaa että leivokset ja muut teidän mielestä haitalliset ovat liikkuvalle ihmiselle elinehto. Jaksaa paremmin. Leivokset ja muut sopivat välipaloiksi kotiruuan ympärille ja väliin.

Suklaapatukat ovat hyviä ja käteviä matkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä