Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pyysi kaasoksi, häät n. 2kk ennen laskettua aikaani

Vierailija
18.05.2010 |

Kannattaako edes ajatella kaason hommaa kun olen raskaana ja ystäväni häät ovat pari kuukautta ennen laskettua aikaani.

Kyseessä on siis minun toinen raskauteni, ensimmäinen raskauteni päättyi kohtukuolemaan rv 35.Tuohon asti raskaus oli kyllä sujunut täysin ongelmitta. Ei ollut pahoinvointia tai muitakaan vaivoja, ainoastaan mahasta huomasin olevani raskaana ja loppua kohti väsytti enemmän. Sen sijaan tämän raskauden alku on mennyt todella huonovointisena eikä tälle pahoinvoinnille näy loppua. En voi tietää, että miten raskaus muuten jatkuu, mutta alku ei ainakaan ole ollut lupaava.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en kyllä uskaltaisi lupautua mihinkään hommaan niillä viikoilla.

Vierailija
22/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ihan pakko kysyä että mikä ihme sai parin menemään naimisiin jos ero tuli 5vk häiden jälkeen?? Ja mikä oli se lopullinen syy miksi erosivat??

Ja veikkaanpa että polttari-illan itkupotkuraivareitten syy oli huonosti menevät parisuhde ja siinä vaiheessa eroharkinta oli pitkällä. Ei vaan uskaltaneet olla menemättä naimisiin, kun kaikki järjestelytki oli niin pitkällä. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasona olo on niin raskasta, että jäisi oma raskaus elämättä kun pitäisi valjastaa koko elämä morsiamen prinsessapäivään.

Jos morsian loukkaantuu, se on hänen häpeänsä. Valehtele vaikka, että raskautesi on vaikea, et pysty alkamaan kaasoksi ja haluat, että hänellä on sellainen kaaso, joka voi paneutua täysillä hommaansa.

Nimim. ei ikinä millään keinolla enää kaasoksi

Vierailija
24/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni morsiamella pitää olla silloin myös toinen kaaso. Itse olen ollut kaasona kaksi kertaa ja hommaa on riittänyt yllin kyllin, vaikka puheet oli vähän toista. Viimeisilläni raskaana tuskin olisin selviytynyt moisista urakoista. Ja stressi on yksi tekijä, johon ei etukäteen pysty varautumaan.

Vierailija
25/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ihan pakko kysyä että mikä ihme sai parin menemään naimisiin jos ero tuli 5vk häiden jälkeen?? Ja mikä oli se lopullinen syy miksi erosivat??

Ja veikkaanpa että polttari-illan itkupotkuraivareitten syy oli huonosti menevät parisuhde ja siinä vaiheessa eroharkinta oli pitkällä. Ei vaan uskaltaneet olla menemättä naimisiin, kun kaikki järjestelytki oli niin pitkällä. Huh huh.

Kaikella oli hyvin vähän, jos mitään tekemistä minun kanssani. Nähdäkseni avioliiton syy oli miehen puolelta: naisen ulkonäkö. Naisen puolelta: miehen pankkitili. Hyvällä tahdollakaan en pysty sanomaan muuta.

Vierailija
26/26 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä ystävääni yhtään tunnen niin luultavasti olettaa (hän on itse lapseton), että tekisin kaiken kuten kuka tahansa, koska edellisen raskauteni aikaan olin mitä loistavimmassa kunnossa 2kk ennen laskettua aikaa. Ystäväni tietää tämän. Toki sanoin jo, että en välttämättä pysty tekemään kaikkea mitä olettaa syystä tai toisesta, riippuu ihan siitä miten raskaus etenee jatkossa.

Kyseessä on yksi hyvistä ystävistäni, mutta tiedän, että tämä kaason tehtävä saattaa olla sellainen, ettei oikeasti osaa ajatella niin, että raskaus voi todellakin rajottaa elämää paljonkin.

Pitää tästä vielä keskustella ystäväni kanssa ja sen jälkeen teen sitten päätökseni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan