Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiva painonpudotusvinkki

Vierailija
18.05.2010 |

Pese hampaat illalla päivällisen jälkeen. Oikeasti nostaa kynnystä ruveta napostelemaan illalla! Tiedän, ettei sillä ole juuri väliä, mihin aikaan päivän ateriat vetää, mutta olen ihan tuhannen varma, että suurimmalle osalle iltasyöminen on sitä extraa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat voi aina pestä uusiksi.

Itse suosittelen tarkastamaan aina paljonko kaloreita ruoassa on. Joskus saattaa yllättyä miten paljon kaloreita joku sisältää, ja ehkä se jää syömättä!

Vierailija
2/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti motivaatiota täytyy olla muutenkin, eihän se estä ketään syömästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan saa vasta rauhassa istua ja olla kun on lapset nukkumassa.

Itselläni on aina aamuisin kiljuva nälkä vaikka syönkin runsaan iltapalan. Jos jättäisin senkin vielä pois, kuolisin nälkään yöllä...

Vierailija
4/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä tarkoitetaan lähinnä sellaista turhaa napostelua.

ei sillä ajalla ole väliä vaan sillä, että syö säännöllisesti ja niin ettei kalorimäärät ylity

Vierailija
5/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taidan sitten olla ainoa, jolla todella iltasyöminen on sitä turhaa ja ylimääräistä. Päivällä duunissa on paha napostella, tietty kotona ollessa oli eri asia, mutta silloinkin päivällä oma kuri oli vahvempi. Mutta tosiaan olen sitten poikkeus. Jatkakaa iltasyömistä.

Vierailija
6/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti sitä, että illalla tulee naposteltua se kaikki ylimääräinen. Ei iltasyöminen lihota eikä edes yösyöminen, eihän ap niin väittänytkään!

Totuus tuossa silti on, että jos jättää päivällisen jälkeen syömänsä jutut pois, se on sen verran vähemmän sille päivälle, joten ko. päivän kalorimäärä jää pienemmäksi.

Tää on hassu palsta, kaikki teilataan. Mulla tuo ap:n vinkki on ainakin toiminut. Pelkästään iltasyömisen pois jättämällä oon laihtunut 12kg vähän reilussa kolmessa kuukaudessa. En väitä silti, että iltasyöminen lihottaa, mun iltasyöminen vain, koska siinä vaiheessa väsymykseen tuli vedettyä vähän mitä sattuu tai syötyä telkkaria katsoessa, vaikka ei niin nälkä olisikaan jne. Eli syömällä illalla päivän kalorimäärät ylittyi ja lihoin. Toinen vaihtoehto olisi ollut keventää päiväsyömisiä, mutta ne oli jo aika kevyet, iltaisin ei niinkään.

Vierailija
7/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taidan sitten olla ainoa, jolla todella iltasyöminen on sitä turhaa ja ylimääräistä. Päivällä duunissa on paha napostella, tietty kotona ollessa oli eri asia, mutta silloinkin päivällä oma kuri oli vahvempi.

Illalla on juuri sitä omaa aikaa ja on niin helppo istahtaa sohvalle, keittää kuppi teetä ja ottaa iso pala marjapiirakkaa. jaminulla juuri tuo ylimääräinen 400 kcal on eri hoikkana pysymisen ja hitaan, mutta tasaisen varman lihomisen välillä.

Vierailija
8/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paska kolmesti päivässä ja laihtuu ihan silmissä.

Vierailija
9/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi on jättää hiilarit kauppaan niin kertakaikkiaan tee mieli mitään eikä muista syödä!!

nim. entinen suurmässyttäjä

Vierailija
10/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paska kolmesti päivässä ja laihtuu ihan silmissä.

Vierailija
11/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä syön päivällisen jo neljän maissa, enkä pystyis olemaan puolta vuorokautta syömättä.

Vierailija
12/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin parempi vinkki on se että jättää herkut kauppaan ja ostaa sellaisia jota voi napostella myös illalla kuten minitomaatteja ja pähkinöitä.

Mun oma paras konsti vältellä ylimääräistä syömistä on koneella istuminen iltaisin.

Ei huvita sotkea konetta niin eipä tule syötyä tai juotua.

Muuten en välttele iltasyömistä. Liikunnan jälkeen pitää ehdottomasti syödä.

Vierailija
13/13 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä toimis minulla... päivällisen syön kuuden aikoihin kun lapsikin ja illallisen vielä kymmenen aikoihin ja ehkä vielä iltapalaa puoliltaöin. Ei kyllä tosin ole mitään paino-ongelmiakaann.

Oikeana painonpudotusvinkkinä: maitotuotteet pois, kalsiumtabletteja ja jekovitia tilalle! siis oikeasti pois eikä korvattavaksi esim kauramaidolla. jokainen voi laskea paljon kaloreita tulee puolesta litrasta maitoa päivässä vuositasolla. Toinen vinkki: vain yhtä rasvaa leivälle: joko levite, juusto tai se leikkele... ei kahta tai useampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi