Jee, kesä on täällä ja puisto täynnä idiootteja!
Meidän yleensä niin mukavassa puistossa on meno mennyt nyt kesän tultua taas ihan toivottomaksi. Ilmeisesti koko talven sisätiloissa nyhjänneet mammat on nyt uskaltautuneet jälkikasvunsa kanssa puistoon, eikä käytöstavoista ole tietoakaan. Yhtenä päivänä seurue veti röökiä keskellä puistoa. Joka päivä taas törmää sellaisiin kullannuppuihin, jotka tönivät ja vievät toisten lelut. Ja mammaa ei tietenkään näy lähimaillakaan kieltämässä. Olen itse tietysti kieltänyt, jos omaa lasta tullaan tönimään, mutta tuntuu, etteivät nämä lapset joko ymmärrä puhetta tai sitten niitä ei vaan ole yhtään kasvatettu. Olen jo parille mammalle avautunut aiheesta ja kehottanut vahtimaan lapsiaan. Mutta huonostihan ne ottaa palautetta vastaan omista kullannupuistaan.
Huoh, onhan tää kesä ihanaa, mutta talvessakin on puolensa, kun idiootit pysyy sisällä.
Kommentit (27)
eli suosittelen muuttamaan kalliimmalle asuinalueelle. Täällä puisto puoli tyhjä ja ei mitään mainitsemisistasi ongelmista eli syyttä ei ole asuntojen hinnat toisella paikalla kalliimpia kuin toisella. Mukavuudesta täytyy maksaa.
eli suosittelen muuttamaan kalliimmalle asuinalueelle. Täällä puisto puoli tyhjä ja ei mitään mainitsemisistasi ongelmista eli syyttä ei ole asuntojen hinnat toisella paikalla kalliimpia kuin toisella. Mukavuudesta täytyy maksaa.
eli ei voi sanoa kovin huonoksi alueeksi. Ja ongelma ei olekaan ne puiston vakikävijät, jotka on ainakin enimmäkseen mukavia ja fiksuja, vaan tämä porukka joka puistoon aina kesäisin ilmestyy, eli tulevat jostain kauempaa tai eivät ulkoile muuten kuin kesällä.
Siinä parinmetrin vieressä menee autotie. Autot tupruttavat kymmenien tupakoiden verran pakokaasua siinä vieressä ja mamma kiroaa toista mammaa joka tupakoi. :D idiootit
En kyllä ikinä kehtaisi polttaa puistossa, enkä yleensä lasten kanssa liikkuessa, vaikka muuten polttaisinkin! Mikään ei ole kauheamman näköistä, kuin röökiä kiskova, lastenvaunuja työntävä mamma! (ei ne röökaavat isätkään fiksuilta näytä...)
Siinä parinmetrin vieressä menee autotie. Autot tupruttavat kymmenien tupakoiden verran pakokaasua siinä vieressä ja mamma kiroaa toista mammaa joka tupakoi. :D idiootit
En kyllä ikinä kehtaisi polttaa puistossa, enkä yleensä lasten kanssa liikkuessa, vaikka muuten polttaisinkin! Mikään ei ole kauheamman näköistä, kuin röökiä kiskova, lastenvaunuja työntävä mamma! (ei ne röökaavat isätkään fiksuilta näytä...)
Olen siis tupakoija, mutten ikinä ole kehdannut sauhutella lasten seurassa, on mulla aikaa kotona tuprutella kun lapset touhuaa omiaan. Itsekkin tiedostán, että se on todella ruman näköistä..
Lapsi säikähtää ja lopettaa häiriköinnin. Moneti nämä häirikkölasten mammat itse koettavat hillitä lapsiaan hokemalla heidän nimiä. Kun ulkopuolinen ärjäsee että MATTI NYT LOPETA! Niin kyllä monesti tehoaa.
huonosti käyttäytyvistä lapsista, joita omat äidit ei vaivaudu vahtimaan tai kieltämään? Ne nostaa ainakin mun verenpainetta huomattavasti enemmän kuin satunnainen tupakoitsija.
Minun mieheni ärähtää monesti huonosti käyttäytyville lapsille. Lopettavat kyllä äkkiä häiriköintinsä.On joskus saanut kiitostakin, kun lapset eivät ole totelleet äitiään mutta miestäni, tuntematonta miestä tottelevat ja selvästi järkyttyvät ärähtämisestä.
ja välttämään ärähtämistä. Mutta pitää varmaan kokeilla. Tosin sillä saa helposti mammojen vihat päälleen. Yhtenä päivänä vähän korotin ääntäni kouluikäiselle tytölle, joka toistuvasti törmäsi vaunuihin, joissa vauva nukkui. Ja eikös tyttö mennyt itkemään äidilleen, joka sitten tuli huutelemaan asiattomuuksia, kun "ei meidän tytölle saa sanoa niin rumasti".
tupakoijat ovat vähemmistöä. Ehkä voisit muuttaa katsonta kantaasi. En ole koskaan nähnyt tupakointia kauhean näköisenä vaan tyylikkäänä, viileänä ja kuulina kovan näköisenä touhuna.
Kun seuraavan kerran näet tupakoijan niin ajattele tupakan tilalle sanomalehti tai banaani. Se on hauskaa ajanvietettä.
isolla pihalla, jossa on keinut, hiekkakasa ja leikkimökit sun muut omasta takaa, ei tartte lähtee tollasia mammoja kattelemaan! Ja tänne saan kutsua ketä huvittaa tai jättää kutsumatta..