Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TODELLA OUTOA

Vierailija
17.05.2010 |

mulle tuli äsken puhelu tälläisestä numerosta +351211547334.. puhelin soi just nukahtaneen vauvan vieressä ja paniikissa painoin punaista luuria, vaikka piti painaa hiljennä. NYT kun yritän soittaa tuohon numeroon tulee sieltä, että numerovalintanne on virheellinen.. siis täh???

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti numero on Nielsen kuluttajapaneeli, sillä ovat soittaneet minulle 4 kertaa, juuri äsken taas kerran. Löin luurin korvaan. Sitten tuli sähköposti missä ilmoittivat, että ovat yrittäneet saada kiinni ja pyysivät soittamaan 0800-alkuiseen ilmaiseen numeroon tai lähettämään sähköpostia. Olen siis jokin aika sitten ilmoittautunut johonkin ostoskäyttäytymistutkimukseen.

Vierailija
22/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä numerosta juuri puhelu. Vastasin, kun en katsonut kuka soittaa. Mitään soittaja ei sanonut, mutta taustalta kuului ääntä. Sulki puhelimen ehkä viiden kymmenen sekunnin jälkeen. Mikä lie...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulle tuli soitto kyseisestä numerosta. Puhelu meni vastaajaa (olin kauenpana) mitään viestiä ei jätetty. +351 on portukalin suuntanumero. En missään tapauksessa soita takaisin vaikka ystäväni on Espanjassa.

Vierailija
24/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samasta numerosta soitettiin hetki sitten. En vastannut kun oli vieras maatunnus ja enpä näköjään menettänyt mitään. Outoa kuitenkin, joku pirrauttellee Portugalista Suomeen ihan hasardilla?!

Vierailija
25/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan se sieltä Bortugalista, vai sittenkin portukalista, vai tulisko jollekin mieleen vielä muu kirjoitusasu joka olisi jopa oikein?

Vierailija
26/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan se sieltä Bortugalista, vai sittenkin portukalista, vai tulisko jollekin mieleen vielä muu kirjoitusasu joka olisi jopa oikein?

Vierailija
27/48 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri luovuttamassa verta ja puhelin jäi kotiin lataukseen. Kun tulin kotiin, siihen oli just tullut puhelu aivan samasta numerosta! Kun googletin tietoa maan tunnusnumerosta +351, sain myös tämän Sinun kirjoituksesi tuloksiin. Hämmästyksekseni huomasin, että numero on aivan sama. Minä en kyllä aio yrittääkkään soittaa siihen - sehän on varmaankin jonkinlaista rahastusta. Vastaajaanhan voi myös laittaa viestin "numeronne on virheellinen" ja kääriä rahat. En tiedä onko näin, mutta vahvasti epäilen.

Vierailija
28/48 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin sivistymättömät! Minä tiedän, koska olen argeologin ja gynegologin tytär!

Vierailija
29/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin osallistunut ac nielsenin osto tutkimus paneeliin, ja sain sen skannerin millä niitä ostoksia skannataan, tiedä sitten miksi nyt soittelevat kuin homma toimii..

Vierailija
30/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin sivistymättömät! Minä tiedän, koska olen argeologin ja gynegologin tytär!

tydär.

MOUKAT ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
31/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla kallis puhelu.

AC nielsen... niin varmaan, just joo. Sinäkin vastaat noihin kyselyihin kiltisti?

Aikavarkaat, perkele.

Vierailija
32/48 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee samasta numerosta soittoja. Tarkistin asian niin portugalin on ainakin suunta. Suosittelen ettet soita tuohon numeroon.

Vierailija
33/48 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että maan virallinen nimi Porttukali.

Vierailija
34/48 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli äsken puhelu tälläisestä numerosta +351211547334.. puhelin soi just nukahtaneen vauvan vieressä ja paniikissa painoin punaista luuria, vaikka piti painaa hiljennä. NYT kun yritän soittaa tuohon numeroon tulee sieltä, että numerovalintanne on virheellinen.. siis täh???

Nyt kaksi vuotta myöhemmin mulla soi puhelin, googletin tämän ja Hups tismalleen sama nro, eri ihminen vaan nyt..yritin nuijana soittaa siihen ja tuli että nro ei käytössä.. Nyt pelkään tulevaa puh laskua. Ei kannata vastata!! Ihmettelenpä vaan mistä numeroni saaneet, uusi liittymä ja salainen, outoa..todella outoa..

Vierailija
35/48 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli soitettu samasta numerosta jonain päivänä, veikkaan että joku "nigerialainen huijausjuttu", joita tuntuu riittävän.

Vierailija
36/48 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun googletin ne, niin saatujen linkkien nimien mukaan olivat japanilaisia sivuja.

Vierailija
37/48 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikanaan ongelmana, kun 8 v. pojan kännykkään (numero on salainen) alkoi tulla outoja puheluja ulkomaan numerosta. Yleensä niitä tuli vielä myöhään illalla.

Kun numero tarkastettiin, saatiin selville, että numero oli AFGANISTANISTA! En ihan ensimmäisenä olisi odottanut...

Puhelut onneksi sitten muutaman päivän jälkeen loppuivat, kun mieheni sanoi englanniksi muutaman valitun sanan näille soittajille, jotka tosin eivät paljon tainneet ymmärtää. Äänenpaino oli se ratkaiseva tekijä, että viesti meni perille.

Vierailija
38/48 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoitetaanko se Bhortukali vai Pothugali vai Portughali vai miten?

Vierailija
39/48 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali ole Portugali

Vierailija
40/48 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli puhelu ks. numerosta. Olisiko joku maksullinen numero? Kannattaa varmaan katsoa puhelinlasku jos on soittanut takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä