Uskotko, että 30-vuotias ehtii tehdä 3 lasta kun eka on vasta tulossa
ja suunnitelma on nimenomaan isot ikäerot (3-4 v).
Kommentit (10)
esikoinen syntyi vasta 35v, mutta toiset kaksi ovat tulleet ensi yrittämällä joten kyllä
30-vuotiaana, 33-vuotiaan ja 36-vuotiaana. Tai sitten kaksi vikaa vuosina 34 ja 38. Jos vaan lapsia tulee, mutta kun ei nimenomaan pidä saada niitä heti, niin eiköhän 3 vuodessa tule raskaaksi ellei ole jotain sairautta.
kun ei voi tietää hedelmällisyydestä. Itse sain esikoisen 29,5v. Ja 31v. toisen ja kolmannen 32v. Nyt neljäs syntyy ja ehdin juuri täyttää 35v. Vielä olisi muutama vuosi peliaikaa, jos vauvakuume vielä yllättää :)
Mä sain toisen lapsen 31-v., kolmannen 33-v., neljännen 36-v. ja viidennen 42-v.
Itse sain ekan lapsen 32 v, nyt kolme lasta 3 v. ikäeroilla. Ja kaksi noista täarpännyt ekasta yrityskierrosta. Eli se siitä että kaikki olisi jotenkin yli kolmikymppisinä vähemmän hedelmällisiä...
meni naimisiin 34-vuotiaana, sai esikoisensa 35-vuotiaana ja loppujen lopuksi sai 9 (!) lasta, joista yhdet kaksoset. Uskonnollisista syistä ei käytetty ehkäisyä ja niitä tuli vaan jatkuvasti lisää pienillä ikäeroilla.
lapset nyt 10, 7 ja 5. Miään suunnittelua ei harrastettu ja lapset on saman miehen kanssa.
laskee selvästi jo ennen 40 vuoden ikää.
ehtii kyl jos tulee lapsia...hedelmällisyys pienenee yli 30v.na.mutta onhan jotku 43vuotiaanakin saanu lapsen.se on niin ettei niitä noin vaan tehdä,tulee jos on tullakseen.
itsellä on 4 lasta ja olen 33. ikähaarukka lapsil 16v- 3kk vauva