Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla viriketyöpaikka? Pärjäisikö perheenne ilman sinun tulojasi?

Vierailija
14.05.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mielenkiintoista työtä hyvällä palkalla. Tulisimme ilmankin toimeen.

Vierailija
2/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien työpaikan sitä oikeasti tarvitsevalta. Kjäh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisimme ihan hyvin ilman minun palkkaani, mies on myös lääkäri. Minulle virikettä on äärimmäisen mielenkiintoinen työ, ihanat kollegat, joista useista on tullut ystäviä ja tietenkin tulot n. 6000e - 7000e/kk päivystysmäärästä riippuen. Hulluksi tulisin kotona, jos tätä "virikettä" ei elämässäni olisi.

Vierailija
4/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan perheemme tuloista 3/4 emmekä pärjää pelkillä miehen tuloilla. Sen sijaan pelkät minun tuloni riittäisivät oikein mainiosti. Mies ei kuitenkaan ole suostunut jäämään kotiin kuin puoleksi vuodeksi / lapsi. Hän ei myöskään suostu hankkimaan suurempipalkkaisempaa työtä (jonka saanti olisi ihan realistista), koska tykkää nykyisestä työstään ja viihtyy siinä. Harmi vain, että työ vie paljon aikaa ja työajat ovat todella hankalat (iltoja, öitä, viikonloppuja, matkoja). Minun on siis pakko käydä töissä ja arki on todella hankalaa, kun miehen työ on mitä on jalapsia pitää kuskailla ketä minnekin.

Kyllä, olen katkera. Minulle sopisi sekä se, että mies hankkisi isompipalkkaisen työn ja minä jäisin kotiin, että se, että mies jäisi kotiin ja minä jatkaisin nykyisessä työssäni. Miehelle ei kelpaa kumpikaan ratkaisu, koska hän haluaa tehdä nykyistä työtään, joka edellyttää myös minun työssäkäyntiäni.

Vierailija
5/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä lepäämässä. Palkka on surkea verrattuna miehen palkkaan.

Vierailija
6/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin asunnossa kyllä pärjäisi, mutta ei tässä nykyisessä.

Vierailija
7/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni hakkaa kiinnostavuudellaan kotonaolon ja aika monen muun duunin, mutta parempi reilut satatonnia vuodessa lisää tuloja kuin ilman sitä.

Vierailija
8/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivan termin kuvaamaan minun työntekoani. Minusta ei ole juurikaan hyötyä työpaikallani ja ilman palkkaanikin pärjäisimme mainiosti. Haluan vain olla itsenäinen ja lapsemmekin on jo iso.

Vierailija
9/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman miehen tuloja pärjättäisiin vaikka tiukkaa tekisikin. Omaisuus on minun nimissäni vaikka naimisissa ollaankin.

Vierailija
10/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin pärjättäisiin ilman sh:n palkkaani(olen päivätyössä)

Vierailija
11/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjätään oikein hyvin miehen tuloilla.

Vierailija
12/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman minun palkkaa oltaisiin ihan kusessa.

Vierailija
13/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin 6 tuntia päivässä. Nyt tuo viriketyö on paisunut stressaavaksi ja vastuulliseksi työksi, joka vie kaiken ajan ja energian ;(

Vierailija
14/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on kyllä palata töihin.

Vierailija
15/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo töitä.sosku elättää.hyvin pärjäämme soskun antimilla.:)))

Vierailija
16/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole viriketyöpaikkaa. Ei pärjäisi. Tai noo pärjäisi, mutta vähän tekisi tiukkaa.

Meillä on kyllä asuntolaina maksettu ja kaksi autoa pihassa.

Vierailija
17/41 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille tuntuu olevan ihan ok että mies raataa ja prinsessa vain viihtyy siinä siivellä?

Vierailija
18/41 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa vain 400 e työkkäristä.

Vierailija
19/41 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisimme hyvin ilman minun palkkaani. Toisaalta moni ei pärjäisi minun työssäni tai esimiehen kanssa.

Vierailija
20/41 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan nimittäisi työtäni viriketyöpaikaksi vaan pikemminkin suojatyöpaikaksi: tuottamatonta paperinpyörittelyä julkisella sektorilla, siisti sisätyö ja säännöllinen työaika ja helevetin hyvä palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä