Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat ivallisia, vahingoniloisia ja kateellisia

Vierailija
14.05.2010 |

Pääsisinpä täältä joskus pois! Tosin myöhäistä taitaa olla minun kohdallani, kun olen jo melkein 30. Tuskin sopeutuisin kunnolla enää mihinkään muuallekaan. Olen vain niin kyllästynyt tähän kaikkeen. Koko suomalainen elämänasenne tuntuu olevan se, että "minä olen huono, mutta niin on tuo toinenkin ja se on minun ainoa ilonaiheeni. Oho, nyt tuo yksi vaikuttaa onnelliselta! No, onneksi voin muistuttaa häntä siitä miten paska hän on oikeasti, niin ei enää kuvittele turhia. Nyt on taas kaikki hyvin ja voin jatkaa itsesäälissä rypemistä".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin ulkomaille pakoon tiettyjä asenneilmaston juttuja (esim. sitä suorituskeskeisyyttä), mutta toisaalta allekirjoitan myös että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".

Vierailija
22/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lietsonta muistuttaa läheisesti 30 luvun juutalaisvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopiston käynyt on parempi kuin muut, ihmiset ovat kaksinaamaisia ja puhuvat selän takana paskaa, juoruillaan ja ollaan kateellisia.

Vierailija
24/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perus ihmisyyttä. Sitä on kaikkialla.

Siihen voi jokainen vaikuttaa itse. Muihin on vaikeampi vaikuttaa ellei ole kernaali tai ministeli.

Vierailija
25/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista on ulkomaillakin, mutta puhutaan ja ilkutaan vain seläntakana.

Vierailija
26/26 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä vaan on tollaisia.

Siitä lähtien on varmaan ollut, kun luolamies Ug löysi paremman luolan kuin luolamies Ög, eikä päästänyt luolamies Ögiä sinne asumaan vaan pamautti nuijalla päähän. Nauraa hörötti partaansa, ehkä houkutteli vielä toiselta vaimonkin parempaan luolaansa asumaan :D.

Ei tosiaan ole kansalaisuudesta kiinni, vaan ihmisen perusluonteesta. Sekä siitä, että toisissa kulttuureissa vaan osataan peittää nämä perimmäiset ajatukset paremmin :)