Eipä Anna Puu ollutkaan vain lihonut,
kuten jotkut ilkeämieliset täällä kyseistä naista haukkuivat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2144367
Kommentit (34)
Toivottavasti ei haasusti käy,. jos on raskausaikana itseään tatuoinut.
ja minulla ei ole mitään Annaa vastaan..
Voi sinua tietämätöntä, annetaan se sinulle anteeksi.
Toisilla keho kerää raskausaikana hormonaalisista syistä "vararavintoa" ympäri kehoa, eli kiloja tulee ilman herkutteluja.
Toisilla keho kerää raskausaikana hormonaalisista syistä "vararavintoa" ympäri kehoa, eli kiloja tulee ilman herkutteluja.
Tuo siis sille joka ihmetteli että ei kai se sikiö naamassa ja käsivarsissa kasva. Ha-ha-haa, kuulostaapa idioottimaiselta.
Anna kertoo ottaneensa tatuoinnin syksyllä mtv 3 viihde osiossa: tällainen on tarina Annan tatuoinnin takana. Siinä kaikille kauhistelijoille ja moralisoijille ihmeteltävää.
Kovin on vaikea joo peitellä tatuointia selässä talvipakkasilla, itse en ainakaan sisätiloissakaan ole talvella selkä paljaana. Tuskin Annankaan esiintymisasut talvella ovat kovin paljastavia olleet.
"Ei normaaliin raskauteen kuulu se, että leviää joka paikasta kehoa." Tän kommentin oli pakko olla joku vitsi? Olihan????
Itelläni kaks lasta ja kyllä olen molemmissa raskauksissa pyöristyny tasasesti about päästä varpaisiin. Ihan oli normaalit ja kaikinpuolin ok:t raskaudet. :D
olevan näköinen jo viime kesän kuvissa. Joten lihominen ei ollut pelkkää raskautta. Ehkä raskautta on avitettu hormonihoidoilla.
Tatuointihan on voitu ottaa vaikka tammikuussa. Noilla muusikoilla ýms. haastattelut tehään pääasiassa tietyn aikataulun mukaan, eli esim levynteon jälkeen on se haastattelujenantamisaika, ja voi olla että siksi vasta sitten esitteli "uutta" tatuointiaan. Promoaa samalla levyään.
tapaa etsiä aina joku negatiivinen tai arvosteltava asia ihmisessä. Kun ei nyt ollutkaan syömällä lihonut, niin hui kamala, kun on ottanut ison tatuoinnin (vaikkei tiedetäkään koska kyseinen tatuointi on otettu ja vaikka tietäisi, niin mitä se muille kuuluu). Hienoa, että on raskaana, olivathan jo lasta toivoneet.
Kyllä siinä on näkyävä ero jos raskausaikana tulee kiloja 18 eikä 8.
Kyllä siinä on näkyävä ero jos raskausaikana tulee kiloja 18 eikä 8.
Ihan totta, siinä on näkyvä ero, mutta toisille ne kertyy normaalilla ruokailulla, eikä edes laihduttamalla (mikä lisäksi kiellettyä raskausaikana) voi niitä välttää. Juurikin nuo hormonaaliset seikat kyseessä.
Jos ei pääse raskauskiloista oikein ikinä eroon on eri asia ja itsekurista kiinni. Itsekurilla ei pysty lisäämään raskausaikana vain 8 kiloa painoa.
Uraa aloittelevana tuskin pystyy pitämään itseään pinnalla vaan siinä meni sekin tähdenlento.
Kyse ei todellakaan ole siitä että mulla on painavat luut vaan mun hormoonitoiminta ei pelannut, painoa tuli raskausaikana 30 kiloa. Jos olisin ollut lihava jo valmiiksi, painoa olisi kertynyt ehkä 8.
Summa summarum. Puoli vuotiaan lapsen kanssa kilot ovat nyt viimein karisseet lähtölukemiin. Melko hoikka olen.
Annetaan sinullekin tietämättömyytesi anteeksi.