Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas vedettiin matto jalkojen alta

Vierailija
14.05.2010 |

Mies petti taas luottamuksen ja tuntuu niin pahalta ettei voi sanoin kuvata.

jotenkin sitä vaan aina yrittää palauttaa uskoa ja luottamusta mut eipä se mies taida olla sen arvoinen...

Nyt tais katketa mulla se kamelin kaula ja lähdetään eriteille...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä paria sätkää ei vedetä silloin kun lapsia on lähettyvillä. Vaikkakin ne olis nukkumassa.

Se on kertakaikkiaan laitonta ja ihan turha verrata alkoholiin joka on jokatapauksessa laillista. Vaikka ei se kossupullon juominen tee ihmisestä yhtään sen fiksumpaa kuin pössyttelijästäkään.

Koska mun mies pössyttelee vain silloin tällöin niin en luulisi sen olevan kovin pahasti koukussa. Luulis sen lopettavan senkin jos tietää menettävän perheensä sen seurauksena

Oikeesti haluaisin tietää et mikä pakko sen on poltella mut ei se osaa sitä mulle kertoa

Vierailija
22/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua, minä en ymmärrä... Kyllä ne perhe hankeen jutut on just kossupäissään tehtyjä, pössyttelijöistä tulee lepposia ja rauhallisia. Kokeilisit itekin joskus niin rentoutuisit. Ja itse en polta kannabista mutta kannatan sen laillistamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ja perehtykää, alkoholi on paljon pahempi. Ymmärtäisin jos olis kyse jostain piristä, kokaiinista tai vastaavasta.

OLen samaa mieltä sun kansa jos näin itse vedin sätkän tai piipullisen selkä kipuuni yli 50senä ekan kerransen jälkeen kai 4 kestaa rentoutanut itseäni, eikä siitä sen saamisesta olis kiini ei vain tarvetta ,mutta viina maistuis aina. sitä yritän hillitä. iso isä 64v PS olen huumeen vihollinen no 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän