Kuinka kauan odottaisit vastausta viestiisi huutiksessa myyjältä?
Eli voitin huudon,maksoin heti ja laitoin viestin,missä yhteystietoni 4 päivää sitten. Mitään ei ole kuulunut...Odottelenko rauhallisin mielin pakettia vai vedettiinkö mua höplästä ;(
Kommentit (7)
eikö yleisissä ohjeissa ole viikko maksuaikaa? Kun on, niin on myyjällä vielä toinen viikko aikaa lähettää paketti.
Itse kyllä olen maksanut heti ja yleensä pakettikin on lähetetty parin päivän sisässä, ellei ole mainittu, että lähettää vain tiettynä viikonpäivänä.
No sitten vain odotat, eiköhän se laatikko kohta kolise.
jos käytössä on vakioviesti. Itse ainakin vaan postitan, kun ostajalta tulee viesti että maksu on hoidettu.
myyjältä jos kuittaa että paketti on postissa.
En ymmärrä miksi näin ei voisi tehdä? Itse olen myyjänä AINA laittanut viestin ostajalle! Mielestäni hyvää käytöstä eikä vie paljon aikaa.
En kaipaa mitään vahvistuksia, että nyt olisi paketti tulossa. Arvostan enemmän nopeaa toimintaa kuin mun sähköpostin tukkimista.
että mieluummin käytän kaiken liikenevän ajan postitukseen enkä turhanpäiväiseen meilailuun. Katso myyjän palautteet: jos on kiitosta nopeasta postituksesta ja ei negoja tai neutraaleja kovin, niin odotat vain että postia kohta tulee.
Huutonetissä on kyllä paljon hätähousuja ja sellasia jotka ei ees kato myyjän/ostajan palautteita.
Ja kaikki ottaa huutiksen hirveen vakavasti! Hupiahan sen kai pitäis olla. Lisäksi joku voi olla matkalla (ehkä ei saakaan tietokoneyhteyttä toimimaan - mulle kävi kerran näin) tai on tullut muuta yllättävää.
Joten lepo vaan. Mutta käy nyt kattomassa ne palautteet.