Hesarin Syntyneet-palsta ja Sarah tyttö:
näyttääkö teillä muilla tuo kuva ihan normaalilta?
Kommentit (19)
vaikka Hesarin kuvankäsittelyssä tuon mokanneet :(
ap
palstan toiminta ei ole mitään kauhean tasokasta muutenkaan (en nyt juuri mainitsemaasi ilmoitusta näe, mutta kerron silti oman kokemuksen...) Meillä lapsen syntymäilmoituksessa olivat onnistuneet tekemään KOLME kirjoitusvirhettä lapsen nimeen ja lisäksi kuva oli rajattu uudelleen. Great.
Turun Sanomiin kun vein niin se ilmoitus piti itse tarkistaa virheiden varalta.
palstan toiminta ei ole mitään kauhean tasokasta muutenkaan (en nyt juuri mainitsemaasi ilmoitusta näe, mutta kerron silti oman kokemuksen...) Meillä lapsen syntymäilmoituksessa olivat onnistuneet tekemään KOLME kirjoitusvirhettä lapsen nimeen ja lisäksi kuva oli rajattu uudelleen. Great.
Vauva näyttäisi tummaihoiselta, ihan ok kuva jos näin on.
jotenkin vialliseksi mennyt kuva, se "peite" tms taustallakin oli ihan pikselöitynyt.
Toki oltaisiin itse mokomat virheet huomattu... Myöhemmin kun pikkusisarus syntyi tajusimme pyytää etukäteen ilmoituksen tarkistusta edellisestä mielipahasta oppineena.
kuva oli liian tummasävyinen eli huomasin heti, että epäonnistunut.
erilaiselta kuin nyt. Kuten joku sanoikin, niin taustasta huomaa, että kuva on viallinen.
ap
ja tuoreen äidin puolesta harmitti. HS laittaa varmasti ilmoituksen uudelleen, mutta silti.
ja tulipa myös mieleeni että lapsikin voisi olla tummaihoinen!?
lapsi on Matti ja Maija Meikäläisen.
En tosin tiedä onko tässä tapauksessa näin kun ei tule Hesaria enää.
niinpä tietysti *aaargh*
useimmat jätä sen ilmoituksen ihan itse netin kautta ja lataa kuvat itse koneelta.
Kyllä lehti varmaan virheensä korjaa, jos virhe on sattunut heillä.
Eihän tuollainen nyt maailmaa kaada. Aina ilmoituksen voi julkaista uudelleen.
Että maailman pitää olla pieni, jos tollaisesta nyt kauhee parku tulee.
teki ilmoituksen PDF:ksi, siinä on paha ryssiä.
Varmaan onkin. Vaatisin itse rahoja takaisin, jos kuva olisi noin pahasti pilalla lehdessä.
käsitelty kuva. Eli ei ole haluttu mitään ylisiirappista, hörsöistä vauvakuvaa, vaan käsitelty kuvaa reippaalla otteella. Taisi olla yh-äiti?
laitappa tänne sitä kuvaa.. tai joku laittaa?