Siis pesin sytkärin pyykin seassa, mitä te olette pesseet?
Kommentit (54)
En sanonut miehelle mitaan ja vahankos jannitti kun sita avainta ensimmaisen kerran pesun jalkeen kaytti - mutta avain toimi entiseen malliin ... huh!
ja eksän kanssa asuessa tuli pestyä kaikki vasaraa pienemmät työkalut.
Pari Aku Ankan taskukirjaa on tullu pestyä, samoin aikakauslehti ja rullallinen vessapaperia. Tuttua on myös pikkuhoususuojien ja kertissiteiden pesu.
lisäksi tutteja, pikkuhousunsuojia, siteitä ja ah, niin veen ihania akkareita, hiusharjan, rasvoja, leluja, pinnejä, pompuloita ja viimeiseksi.. puhelimeni, se ei toiminut enää :D
Miten teillä menee niitä siteitä sinne koneeseen, en oikein ymmärrä? Jos siis tapahtuu useastikin?
Itse olen tosin pessyt kerrän käytetyn tampoonin, laitoin sen pesukoneen reunalle odottamaan että vien sen roskakoriin ja sinne sitten tipahti ja seuraavan kerran kun pesin pyykkiä niin sieltä sitten löytyi nuhjaantuneena.
sytkäreitä, nenäliinoja, pikkuhousunsuojia ja herneenpalkoja.
sytkäreitä, nenäliinoja, pikkuhousunsuojia ja herneenpalkoja.
töissä oon pessyt kumisen halloween-naamarin. :)
Arvatkaa että pänni! Olin just ostanut uuden kalliin Lancomen meikkivoiteen jne. Pussi oli auki ja kun lasinen meikkivoidepullo pyöri siellä rummussa niin oli pinnasta lähtenyt lasinpaloja runsaasti mutta meikkivoidetta käytin kyllä kun en huomannut siinä mitään muutosta. Sen sijaan esim. huultenrajauskynä "suli" sieltä kynästä ulos, oli muistaakseni kuudenkympin pesu.
Vaipat ja nenäliinat on kurjia, tuntuu että aina jos on jotain uutta kivaa vaatetta niin joku nenäliina joutuu niiden kanssa samaan pesuun.
Pesin rahaa enkä tehnyt edes rahanpesuilmoitusta Finanssivalvontaan...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:57"]voi eikä ! :D olin jättänyt sytkärin hupparin taskuun enkä ollu huomannu mitään nii kyllähän se sinne kuivuriinki kerkes :D:D mutta tyhjänä sen sain takasin :(
[/quote]
Nostitko yli 5 v vanhan ketjun? :)
Kysyn ihan uteliaisuuttani, kuinka te onnistutte pesemään henkareta ja muita isoja tavaroita? Tai tavaroita joita ei säilytetä taskuissa? Työkalut, lelut, kirjat?!
Ja olenko kummallinen kun en säilytä (ainakaan kotona) mitään taskuissani? Avaimet, kännykät, yms. aina kotiin tultua pöydälle.
voi eikä ! :D olin jättänyt sytkärin hupparin taskuun enkä ollu huomannu mitään nii kyllähän se sinne kuivuriinki kerkes :D:D mutta tyhjänä sen sain takasin :(
ja mies kerran yhden (pissa)vaipan :P