Siis pesin sytkärin pyykin seassa, mitä te olette pesseet?
Kommentit (54)
ei jälkeäkään nuuskasta ja puhdas purkki :)
ja mies webaston kaukosäätimen, kumma että toimi myös pesun jälkeenkin.
mutta viimeisin tais olla teräväreunainen pullonavaaja. Mukavan reikäisiä paitoja tuli. En ollut kyllä miehelle kovin iloinen. >:[
Laitoin puhelimen osiin, annoin kuivua pari päivää ja jee - pelitti taas.
Sitten kastui myöhemmin kesällä sateella pojan taskussa. Toista kastumista ei Nokialainenkaan enää kestänyt ( :
ja avaimia, kolikoita, nenskuja, ruuveja...
Vakioina terveyssiteet, paperit, ruuvit, panokset, rahat..
muuten toimi pesun jälkeen mutta näyttö pimeenä.Eli ei käyttökelpoinen.
Sanoin miehelle että ei voi olla mulle vihanen kun olen noin miljoona kertaa hänelle sanonut että kun pyykki on pesukorissa (hän ne sinne itse kantaa) en enään taskuja tarkasta:)
onneksi ei ollut pyykkeihin mennyt vaan pysynyt hyvin purkissaan :D
rahaa, huulirasvan joka oli korkki kiinni ja ok.
Talouspaperi ei hajoa pesussa, sitäkin olen pessyt.
lamppu pysyi ehjänä, huulirasvasta jäi vaan muoviosat jäljelle ;) ja kynä ei ihme kyllä tahrannut mitään, noi lelut rämisi ihan hirveesti XD
Kertisvaipan, sauna-kyltin, legoja, rahaa, kännykän, lompakon, nenäliinoja..miehen tekosia kännykkä ja lompakko.
side tuli kuin uutena pois, oli veret vaan peseytyny :)
terveyssiteitä kannattaa pestä koneessa. Kelatkaa miten ekologista. Toihan on mieletön innovaatio. Mikä merkki - kerro heti.
Jostain ihmesyystä se oli säilynyt kikkareena. Hyi yök. Piti pestä uudestaan koko koneellinen.
hiuspinnejä, rahaa, oikeastaan kaikenlaista pikkuroinaa. Mutta nuo kengät oli pahat, nuoruudessani kerran heitin väsyneenä vaan sylillisen vaatteita pesukoneeseen lattialtani katsomatta tarkemmin ja tuhosin kämppikseni korkkariavokkaat siinä ohessa. Sori siitä jos ex -kämppis vaikka palstailee :)
huomattiin tämä kun vasta illalla mies alkoi etsiä kännykkäänsä lähtiessä töihin... :) hups
on löytyny kaikenlaista... Just eilen löysin rummusta pestynä ja kuivattuna iPodin kuulokkeet... Rahaa, nenäliinoja, kännyköitä ainakin 3 kpl (eivät kyllä toimineet enään sen jälkeen), koruja ym. kaikkea pientä.
onneksi vaan muutama paita sai tahroja... oli tummaa pyykkiä