Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pesin sytkärin pyykin seassa, mitä te olette pesseet?

Vierailija
13.05.2010 |

Minä ajokortin ja rahaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliinoja,kännykän ( hajosi),setelirahaa ja  bussilipun( käyttökelpoisia edelleen)

Vierailija
2/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:22"]

Kysyn ihan uteliaisuuttani, kuinka te onnistutte pesemään henkareta ja muita isoja tavaroita? Tai tavaroita joita ei säilytetä taskuissa? Työkalut, lelut, kirjat?! 

Ja olenko kummallinen kun en säilytä (ainakaan kotona) mitään taskuissani? Avaimet, kännykät, yms. aina kotiin tultua pöydälle. 

[/quote]

Meillä se käy niin, että lajitellessa teen pyykistä lattialle kekoja, joihin sitten a) jää kasan alle jokin esine jonka nostaa kasan mukana koneeseen tai b) lapset ehtii laittaa sinne jotakin kun käännän hetkeksi selkäni. Lapset on meillä myös joskus ehtineet jo ladattuun, käynnistystä odottavaan koneeseen sulloa jotakin (kuten kertakäyttövaipan).

Minä en jaksa joka kerta tyhjentää taskuja kun tulen kotiin, koska helposti unohdan sitten ottaa ne kamat mukaan kun taas lähden (käytän harvoin laukkua, joten taskuissa on kortit ja ihan kaikki). Siksi on tullut pestyä erinäisiä kortteja ja rahaa, sytkäri ymv. Ja lasten taskut...niissähän nyt voi olla mitä tahansa etanoista lähtien. Ja joskus siinä lajitellessa ajatus hetkeksi katkeaa, ja tarkastamattomia vaatteita päätyy koneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vissiin Fobballe vinkata, kun rahanpesijöitä palsta täynnä.

Vierailija
4/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään ennen ollut joka viestissä tuollaiset otsikot:) milloin ne on poistettu käytöstä?

Minä olen vainoharhainen taskuja tyhjätessä ja yleensä pesen vain vaatteita, joskus joku salataskun paperi on repaloitunut sekaan, ärsyttävää.

Vierailija
5/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekynä, tussi, nenäliinapaketti (mureni kaikkialle).

Vierailija
6/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen myös niitä kekoja kodinhoitohuoneeseen ja yritän aina tarkkaan katsoa taskut ja systeemit, kun lappaan koneeseen yksitellen.

Siltikin olen pessyt puhelimen (risaksi meni), kolikoita, kyniä, lukematon määrän sytkäreitä, nenäliinoja tietenkin, tupakan filttereitä löytyy aina (mieheni polttaa sätkiä), nappikuulokkeet ja kerran oli isommatkin.

Kerran näin haarukan kesken pesun. Siinä sitten mietiskelin, että miten sen nyt sieltä nappaa pois, kun vettä on hemmetikseen... no, se haarukka oli jo ajautunut siihen luukun viereen (kuten ymmärtääkseni yleensä ylimääräisen tavaran pitäisi kulkeutua) ja pysyi siinä vesipesun ajan, ennen linkousta nappasin pois sen.

Vierailija
7/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 jatkaa, että se haarukka oli tyttären treenitakin taskussa. Kisa viikonlopun jälkeen. Oli syönyt eväitään ja siinä hetkessä törkännyt haarukan taskuun, kun pitää kotiin viedä. Purkki oli mennyt kyllä kassiin, mutta... Toki se tasku on haarukan luontainen paikka.

Vaikka mä tarkkaan kopeloin vaatteet, mutta oliskohan itse laittanut sitten sen takin pesuun. Varmasti, eihän mikään noista koneesta löydetyistä roinista selity muutoin. Ei nimittäin ole mun tavaroita kyllä löytynyt.

Molemmat kuulokkeetkin oli tämän kisaavan tyttären treenikamppeiden mukana menneet pesuun, niin ja puhelin.

Vierailija
8/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnejä, sytkäreitä, kolikoita ja setelirahaa.

Oudointa oli että uusi pesukone temppuili muutettuani omaan yksiööni keskelle korpea. Vuokra täällä on naurettavan pieni, mutta muuten sattuu ja tapahtuu.

Heräsin viikko sitten muutettuani, kello oli noin 3 yöllä. Pesukone pyöri mustaa pyykkiä.

Vierailija
9/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:27"]

Avaimet, sytkärit, kolikot ja kerran kissan.

[/quote]

Kissa oli itse pentuna kiivennyt koneeseen enkä huomannut. Heitin kasan tavallista pyykkiä perään ja laitoin koneen käyntiin. N. 10 - 15 minuuttia meni kun kissa alkoi vinkumaan koneessa. Ehken 5 minuuttia se lämmittää vettä ennenkuin edes aloittaa pesua ja alussa pesu on kuitenkin aika leppoisaa. Pyörii muutaman kerran minuutissa. Olin keittiössä kokkaamassa, kun ihmettelin sitä ääntä .. pysäytin koneen ja elossahan se pentukissa sieltä löytyi ..

Vierailija
10/54 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken löysin kuulokkeet pyykkien seasta, uskaltaakohan koittaa toimivatko ne vielä?

Vierailija
11/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii nyt paremmin :)

Vierailija
12/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kämppikseni pesi kerran farkkuni ( pyytämättä) ja taskussa olleen harvinaisen perestroika-kellon, jonka sain Neukkulasta. Olis nyt arvossaan. Äitini pesi nuorena kanssa mun kellon. Itse olen pessyt rahoja, sytkäreitä ja yhden Marian Keyesin pokkarin ( 500 sivua). Pyykki oli aika mielenkiintoinen sen jälkeen... Päältätäytettävät koneet on vaarallisia:-)

Vierailija
13/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessan peiliin terveyssiteen, ja vieressä oli lappu, että ei kai nää kuitenkaan ole mitään pestävää kestomallia?

Vierailija
14/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva ei kestänyt. ;)

Vierailija
15/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aikaan täystuhon.

Vierailija
16/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän, rahaa, kyniä, kertakäyttöisiä terveyssiteitä ja pikkuhousunsuojia.

Vierailija
17/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskomatonta, peli toimi vielä pesun jälkeen. Mutta talletukset oli hävinneet.

Vierailija
18/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp3-soittimen ( ei toiminut sen jälkeen), alleviivaustussi valkopyykissä, ei korkkia päällä (= pilkullista pyykkiä), avaimet, rahaa, bussikortti, pikkusälää (pikkuautoja, ruuveja) ym ym.

Vierailija
19/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on mennyt niitä ohuita Vuokkosten ultra light -pikkuhousunsuojia. Ne itse asiassa on kestäneet pesun ja olenkin käyttänyt ne sitten uudestaan. :)

Vierailija
20/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkipäätään tulee mieleen Samsungin simpukkakännykkä (2 x 1,5 tunnin pesu 40 asteessa) ja toimivaksi saatiin kuivatuksella...

Rahaa tulee pestyä usein, samoin ilmakiväärinluoteja, joita pojilla takintaskuissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi