Mikä olet horoskoopissa? Entä miehesi/rakkaasi?
Kommentit (32)
Tasaainoisuuteen, hauskuuteen, toisen kunnioitukseen ja rakkauteen
Olen itse kaksonen ja juuri sellainen minkälaiseksi kaksoset kuvataan horoskoopeista, joten minut tuo tasapainoisuus yllätti..Kun siis kaksosia ei juuri kuvata kovin tasapainoisiksi vaan älyttömän meneviksi ja tuuliviireiksi :D
Mutta; minä kaksonen ja mies vaaka.
Komppaan lainaamaani tekstiä, koska en oikeasti keksinyt mitään muuta. :)
ja juurikin näin ja toiminut jo 20 v.
luottamukseen, rakkauteen, toisen kunnioittamiseen, yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin, tahtoon olla ja elää yhdessä..
Tasapainoisuuteen, luottamukseen, haluun olla vahvasti perhe. Miinuspuolena ehkä yllätyksettömyys ja vähän liiankin tasainen arkimeininki.
jaa-a... rakkauteen, yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin, molempien herkkävaistoisuuteen, yhteenkuuluvuuden tunteeseen.. tietenkin tärkeä osa on myös nuo yhteiset lapset
Suhde perustuu tottumukseen ja lupaukseen. Ollaan täysin erilaisia, ja kai me siten tasapainotetaan toisiamme.
Nauruun, kunnioitukseen, luottamukseen ja hyvään seksiin
Tasaainoisuuteen, hauskuuteen, toisen kunnioitukseen ja rakkauteen
Rakkauteen ja toisen kunnioitukseen
Suhde perustuu luottamukseen, keskusteluun, yhteisiin kiinostuksen kohteisiin.
Meilläkin näin:
Suhde perustuu luottamukseen, keskusteluun, yhteisiin kiinostuksen kohteisiin.
Veit jalat suustani!
ex mies kaksonen, jota kyllä tavallaan rakastan vieläkin, mutta ei ole kasvanut henkisesti
Parhaiten synkkaa erään vaakamiehen kanssa:)
Suhde perustuu persooniemme samankaltaisuuteen.
pitkä suhteemme perustuu rakkauteen sekä kumppanuuteen niin koti- kuin työelämässä
ystävyyteen, kumppanuuteen, molemmin puoliseen arvostukseen, rakkauteen ja saman köyden vetoon niin avioliitossamme kuin kotielämässä ja lapsen kasvatuksessa.
Nauruun, kunnioitukseen, luottamukseen ja hyvään seksiin
luottamukseen, rakkauteen, toisen kunnioittamiseen, yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin, tahtoon olla ja elää yhdessä..
tällä hetkellä 20 vuotta sitten tehtyyn lupaukseen kestää myötä- ja vastoinkäymiset.
Tasa-arvoon. Kumpikin hoitaa lapsia ja kotia.
olen haaveilija, muistan kokemani vääryyden tai pahat sanat, innostun helpommin uusista asioista. Miehellä on jalat maassa ja tarkoin harkitsee ja suunnittelee, jos jotain suurempaa alkaa tekemään tai hankkimaan..Turvallinen ja luotettava tuki, minä haihattelija ja taivaanrannanmaalari, jolla on suuria suunnitelmia mutta joita ei osaa itse toteuttaa..