Äh masentaa. Olen turvonnut kauheaksi läskiksi enkä
jaksa tehdä asialle mitään, perskules. Nuorin lapsi on 5 kk ja hänellä sairautta, joka vaatii normaalia enemmän hoitoa. Väsyttää eikä jaksa tehdä mitään itsensä hyväksi.
Helpompaa vaan ottaa pakastimesta jätskiä tai kaapista suklaata ja itseinho senkun kasvaa :(
Paino noussut jo 165cm/70kg ja tuntuu olevan jatkuvassa noususuunnassa. En ole koskaan elämäni aikana painanut näin paljon muutoin kuin aivan viimeisilläni raskaana ollessani :(
Ennen olin n. 62 kg ja se oli ihan ok paino minulle, en haaveilekaan mistään teinitytön painosta.
Miten hemmetissä saan itseäni niskasta kiinni ennen kuin luovutan kokonaan ja puen suosiolla säkin päälle kun mikään muu ei enää mahdu :(
Tosissaan ällöttää tämä läskiksi turvonnut maha. Olen säästynyt kolmen rakauden jäljiltä täysin ilman raskausarpia, joten masu voisi olla ihan nättikin jos vain jaksaisin tehdä jotain.
Tsempatkaa tai haukkukaa, ehkä saisin inspiraation, äh.
Kommentit (24)
En lukenut tota linkkiä, mutta lehdistä olen lukenut ja Jutta noudatti siis ihan Hiilaritonta ruokavaliota ja söi protskuja ja RASVAA! Rasva pitää nälän poissa eikä lihota niinkuin pelkäätte. Silloin menee makeanhimo. Kukaan jaksa pupunruokaa syödä pelkästään.
On helppo olla syömättä jätskiä tai suklaata, jos niitä ei kaapista löydy! Jätä siis kaikki lihottava kauppaan ja osta sitävastoin kotiin makuvishyä. Aina kun napostelunhimo iskee, kaada itsellesi lasillinen vissyä ja nauti se hitaasti, kuin viiniä joisit!
mutta kertokaas mammat minulle, että miten teillä on aikaa lihottaa itseänne. Minulle ei jää aikaa mihinkään mässäilyyn kodin ja lasten hoidon lisäksi.
jos viipaloit kurkkua, paprikaa ja porkkanaa, niitä on mukava napostella kylmiltään ja on terveellistä.