Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh masentaa. Olen turvonnut kauheaksi läskiksi enkä

Vierailija
12.05.2010 |

jaksa tehdä asialle mitään, perskules. Nuorin lapsi on 5 kk ja hänellä sairautta, joka vaatii normaalia enemmän hoitoa. Väsyttää eikä jaksa tehdä mitään itsensä hyväksi.

Helpompaa vaan ottaa pakastimesta jätskiä tai kaapista suklaata ja itseinho senkun kasvaa :(

Paino noussut jo 165cm/70kg ja tuntuu olevan jatkuvassa noususuunnassa. En ole koskaan elämäni aikana painanut näin paljon muutoin kuin aivan viimeisilläni raskaana ollessani :(

Ennen olin n. 62 kg ja se oli ihan ok paino minulle, en haaveilekaan mistään teinitytön painosta.

Miten hemmetissä saan itseäni niskasta kiinni ennen kuin luovutan kokonaan ja puen suosiolla säkin päälle kun mikään muu ei enää mahdu :(

Tosissaan ällöttää tämä läskiksi turvonnut maha. Olen säästynyt kolmen rakauden jäljiltä täysin ilman raskausarpia, joten masu voisi olla ihan nättikin jos vain jaksaisin tehdä jotain.

Tsempatkaa tai haukkukaa, ehkä saisin inspiraation, äh.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde liikkumaan!

itse oon laihtunut synnytyksestä yli 30 kg, jättämällä sokerit pois ja tekemällä 2h kävelylenkkejä. Siis työntelen vaunuja.

Vierailija
2/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan 25 kiloa enemmän kuin sinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sentään jotain kuitenkin teen :) Mutta kai se tuo sokerin pois jättäminen olisi tärkeintä. Siitä saa vain niin paljon lohtua, joten vaikea luopua.

ja lähde liikkumaan!

itse oon laihtunut synnytyksestä yli 30 kg, jättämällä sokerit pois ja tekemällä 2h kävelylenkkejä. Siis työntelen vaunuja.

Vierailija
4/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut ennen lihavimmilanikin tuon 62 kg ja nuorempana pitkään olin n. 57 kiloinen. Siksi tämä nykyinen olomuoto tuntuu kaamealta :( ap

mä painan 25 kiloa enemmän kuin sinä...

Vierailija
5/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olen vielä 5 cm aptä lyhyempi. :( EIkä syynä edes synnytykset vaan pelkkä laiskuus, syöminen ja varmaan masennuskin.

Tänään yritin löytää juhlamekkoa kaverin häihin. Eihän mulle sovi kuin vanhoille akoille tarkoitetut koltut.

Mulla on edelleen itsestäni sellainen minäkuva 30kg hoikempana. Todella vaikea hyväksyä, miltä kaupan peilissä näytän. Varsinkin niissä tanttakoltuissa.

Vierailija
6/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranjumala,vai ihan 70kiloo painat... en valittas jo painasin VAIN 70... terv.paljon läskimpi....

Vierailija
7/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso www.gojuttago.com

Tuntuu tosi hyvältä, ei vaivaa yhtään nälkä (päinvastoin) ja kun mäkin oon aina ollut tuollainen että olen napsinut vähän väliä jääkaapista mitä vaan.. tai en aina, mutta viimeaikoina, jonka tuloksena olenkin lihonut 16 kg (oikeesti!) alle vuodessa, ollen nyt suurinpiirtein samoissa mitoissa kuin sinä, eli mun mitat 165/73.

Tällä dieetillä aloitan, ja toivon mukaan saan kiloja pois vähintään 4, ja saan motivaatiota pudottaa loput kilot viimeistään ensi kesään mennessä :)

Vierailija
8/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen itseni ok:n näköiseksi ja kokoiseksi.. valokuvat paljastaa totuuden; oompa läski!! Viimesen 2 vuoden aikana lihonu 15kg, oon 182/117..

Elämäntilanne on se mikä saa syömään ja vähän liikkumaan.. oon tunnesyöjä.

Eiköhän me likat lähetä tonne ihanaan kevätsäähän ja liikkeelle! mieli paranee ja tulee hyvä mieli!! :)

Vierailija
9/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä jäänyt edellisen raskauden jälkeen ihan hirveesti ja koko talven olen possuttanut suklaata ym. Mulla vielä enemmän painoa, 155cm/75kg.

Nyt sitten viimein kyllästyin tähän itseinhoon ja rupesin karppaamaan. Syödä saa tarpeeksi ja hyviä ruokiakin. Olo on mitä mainioin ketoosissa ja täällä hykertelen kun sentit katoaa vyötäröltä. :)

Mä päätin että haluan vielä joskus olla normaalipainoinen enkä se joukon ainoa pullero. Tsemppiä myös sulle ap! Kyllä sä onnistut kun vaan haluat!

Vierailija
10/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kilon painoani haluan sanoa että on tosi raskasta kun on aina ollut hoikka ja yhtäkkiä on alkanut painoa tulla liikaa. Sillä 70 kg on selkeästi liikaa pituuteeni nähden. On mielestäni tervejärkistä myöntää se. ap

Vierailija
11/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kiloja on vain muutama ne on vielä helppo tiputtaa! Mieti miten helposti nämä 8 ylimääräistä kiloa ovat tulleet, jos jatkat samaa tahtia niin keräät toiset kahdeksan kesän aikana - sitten tiputettavaa onkin 16 kiloa :X

Jaksatko liikkua? Jos vaihdat jätskin ja suklaan kevyempiin herkkuihin ja lisäät liikuntaa saa viisi kiloa lähtemään helposti! Tsemppiä!

Vierailija
12/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut vajaassa kahdessa vuodessa. Sitä ennen painoin 59kg. Kun täytin 30, siitä lähtien kaikki alkanut kertyä vyötärölle. Eli liikuntaa pitäisi alkaa harrastamaan...

Vierailija
13/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en enää kestäisi jos kesän jälkeen painaisin vielä 8 kiloa enemmän kuin nyt, aaaargh!

Kiitos, tällaista juuri tarvitsin että saan itseni motivoitua liikkumaan! ap

Nyt kun kiloja on vain muutama ne on vielä helppo tiputtaa! Mieti miten helposti nämä 8 ylimääräistä kiloa ovat tulleet, jos jatkat samaa tahtia niin keräät toiset kahdeksan kesän aikana - sitten tiputettavaa onkin 16 kiloa :X

Jaksatko liikkua? Jos vaihdat jätskin ja suklaan kevyempiin herkkuihin ja lisäät liikuntaa saa viisi kiloa lähtemään helposti! Tsemppiä!

Vierailija
14/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää keksiä jotain muuta lohduksi, kuin lihottavat herkut. Voisiko sitä lohduttautua vaikka mukavalla kirjalla, joka saisi ajatukset pois arjesta tai jollakin muulla mukavalla tekemisellä. Sun pitää alkaa arvostaa itseäsi ja huolehtia omasta terveydestä, että jaksat olla äiti pienille lapsillesi. Ota selvää sokerittomista karkeista, joita voi pahimpaan hätään nauttia. Muista jo, että puolen tunnin kotijumppa on hyvä juttu kävelyn seurana.

Vierailija
16/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut kolmannen lapseni jälkeen kaikki raskauskilot ja vähän enemmänkin pois jättämällä sokerit ja hiilareita (peruna, pasta, riisi) minimiin. Liikuntaa harrastan rutkasti, käyn ohjatuissa jumpissa aina kuin mahd. se on ihana hengähdystauko kotielämästä. Projektissa on kestänyt n.5kk, lähtötilanne mulla siis 74kg/165cm ja nyt 60kg!

Parasta tässä on ehdottomasti se, että nyt peilikuvani vastaa omaa sisäistä näkemystäni itsestäni!!!

Lykkyä sinullekin!

Vierailija
17/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuota jumppaa jos saisin irti. se on vain niin tylsää kotona. ap

Sun pitää keksiä jotain muuta lohduksi, kuin lihottavat herkut. Voisiko sitä lohduttautua vaikka mukavalla kirjalla, joka saisi ajatukset pois arjesta tai jollakin muulla mukavalla tekemisellä. Sun pitää alkaa arvostaa itseäsi ja huolehtia omasta terveydestä, että jaksat olla äiti pienille lapsillesi. Ota selvää sokerittomista karkeista, joita voi pahimpaan hätään nauttia. Muista jo, että puolen tunnin kotijumppa on hyvä juttu kävelyn seurana.

Vierailija
18/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

believe me, nyt kun on 8 kg poistolistalla, se on vielä todella mahdollinen unelma. Olen kyllä viimeisilläni raskaana, mutta jos palautuisin edes edeltävään painoon, laihtua pitäisi 15 kg, että olisi normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
19/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat oli 164cm/70kg kun synnytyksestä oli 3kk.. ja suklaata ja kaikkia herkkuja vedin kaksin käsin.. Sit meni hermot. kaikki herkut kerralla pois, terveellisempi ruokavalio ja zumbaa, vaunulenkkejä ja venyttelyä päivittäin. nyt 5kk myöhemmin paino 53kg olen todella tyytyväinen itseeni. :) välillä herkkuja syön, mutta helppo ne on nykyään ohittaa kaupassa.

Vierailija
20/24 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielimusiikkia kehiin niin jumppa on kivempaa. Pienet painot tai jumppakuminauha eivät ole kalliita. Joogaa voi uskaltautua ainakin alkeita kokeilemaan ilman ohjausta. Esim astanga-joogan lämmittelysarjaa voi aloittelijakin kokeilla. (Surinamaskara A ja B), jos perinteinen jumppa on tylsää.

Hm. Onko lukiessa syöminen enempi vaan tottumus, kuin tarve? Lukiessahan välillä ihan unohtuu kirjan maailmaan ja tuskin huomaa mitä samalla pupeltaa. Voisikohan siitä opetella eroon tai vaihtaa terveellisempiin naposteltaviin. Vähärasvainen rahka, marjoja ja pikkuisen sokeria, on täyttävä välipala, joka pitää napostelun himon aisoissa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi